Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

KOMUNIKATIVNO-HUMANISTIČKI PRISTUP UČENJU I PODUČAVANJU U NASTAVI HRVATSKOG JEZIKA

Dunja Pavličević-Franić ; Faculty of Philosophy, Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 6.032 Kb

str. 111-124

preuzimanja: 2.892

citiraj


Sažetak

Uovom tekstu predstavlja se komunikativno-humanistički pristup
u obrazovanju. Raspravljaju se mogućnosti djelotvornijeg
i prikladnijeg korištenja novih metoda, tehnika i načela podučavanja
hrvatskoga jezika u osnovnim školama u poslijeratnom razdoblju.
Analiza pokazuje da ovaj pristup daje bolje obrazovne rezultate
i, što je također značajno, izaziva pozitivne stavove i osjećaje
spram nastave jezika. Svaki pristup koji poboljšava rezultate
nastave dobrodošao je, premda je potrebno obaviti i dodatna
istraživanja. Eksperiment valja ponavljati u različitim uvjetima i na
većem uzorku.

Ključne riječi

Hrčak ID:

31746

URI

https://hrcak.srce.hr/31746

Datum izdavanja:

1.1.1997.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 4.423 *