hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Komercijalizacija radija – tržišna ili politička odluka?

Marina Mučalo ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (236 KB) pages 228-244 downloads: 1.074* cite
APA 6th Edition
Mučalo, M. (1999). Komercijalizacija radija – tržišna ili politička odluka?. Politička misao, 36 (1), 228-244. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/32074
MLA 8th Edition
Mučalo, Marina. "Komercijalizacija radija – tržišna ili politička odluka?." Politička misao, vol. 36, no. 1, 1999, pp. 228-244. https://hrcak.srce.hr/32074. Accessed 24 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Mučalo, Marina. "Komercijalizacija radija – tržišna ili politička odluka?." Politička misao 36, no. 1 (1999): 228-244. https://hrcak.srce.hr/32074
Harvard
Mučalo, M. (1999). 'Komercijalizacija radija – tržišna ili politička odluka?', Politička misao, 36(1), pp. 228-244. Available at: https://hrcak.srce.hr/32074 (Accessed 24 September 2021)
Vancouver
Mučalo M. Komercijalizacija radija – tržišna ili politička odluka?. Politička misao [Internet]. 1999 [cited 2021 September 24];36(1):228-244. Available from: https://hrcak.srce.hr/32074
IEEE
M. Mučalo, "Komercijalizacija radija – tržišna ili politička odluka?", Politička misao, vol.36, no. 1, pp. 228-244, 1999. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/32074. [Accessed: 24 September 2021]

Abstracts
Elektronički su mediji u brojnim zemljama od samog početka usko povezani i uvjetovani komercijalnim sadržajima. Međutim, podjednako kao što se nezavisno razvijao sustav komercijalnih radija, demokratske su države vrlo brzo počele graditi i/ili unapređivati dopunske sustave javnih i/ili nekomercijalnih radija. Zakon o telekomunikacijama iz 1994. ponovo je dozvolio privatno vlasništvo nad elektroničkim medijima, te se broj radijskih postaja u Republici Hrvatskoj povećao za sto posto. Danas ih je 114, bez programa Hrvatskog radija. Međutim, očekivana demokratizacija medijskog prostora rezultirala je tek povećanjem komercijalnih i zabavnih sadržaja. Stvarna uloga radija, kao javnog medija koji služi javnom priopćavanju, zamijenjena je novom (i profitabilnom) ulogom javnog zabavljača. Treba li radio tu i ostaviti?

Hrčak ID: 32074

URI
https://hrcak.srce.hr/32074

[english]

Visits: 1.626 *