hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

DYSTONIA AS SIDE EFFECT OF NEUROLEPTICS

M. Relja ; Department of Neurology, Clinical Hospital Center Zagreb, School of Medicine, Zagreb University, Zagreb, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (141 KB) str. 132-132 preuzimanja: 167* citiraj
APA 6th Edition
Relja, M. (2009). DYSTONIA AS SIDE EFFECT OF NEUROLEPTICS. Psychiatria Danubina, 21 (1), 132-132. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/32811
MLA 8th Edition
Relja, M.. "DYSTONIA AS SIDE EFFECT OF NEUROLEPTICS." Psychiatria Danubina, vol. 21, br. 1, 2009, str. 132-132. https://hrcak.srce.hr/32811. Citirano 26.11.2020.
Chicago 17th Edition
Relja, M.. "DYSTONIA AS SIDE EFFECT OF NEUROLEPTICS." Psychiatria Danubina 21, br. 1 (2009): 132-132. https://hrcak.srce.hr/32811
Harvard
Relja, M. (2009). 'DYSTONIA AS SIDE EFFECT OF NEUROLEPTICS', Psychiatria Danubina, 21(1), str. 132-132. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/32811 (Datum pristupa: 26.11.2020.)
Vancouver
Relja M. DYSTONIA AS SIDE EFFECT OF NEUROLEPTICS. Psychiatria Danubina [Internet]. 2009 [pristupljeno 26.11.2020.];21(1):132-132. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/32811
IEEE
M. Relja, "DYSTONIA AS SIDE EFFECT OF NEUROLEPTICS", Psychiatria Danubina, vol.21, br. 1, str. 132-132, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/32811. [Citirano: 26.11.2020.]

Hrčak ID: 32811

URI
https://hrcak.srce.hr/32811

Posjeta: 282 *