hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

SELF-INTOXICATION WITH OLANZAPINE IN ADOLESCENTS

K. Dodig-Ćurković ; University Department of psychiatry, University Hospital Osijek, Osijek, Croatia
M. Ćurković ; Family Medicine Office, Health Centre Osijek, Croatia
D. Degmečić ; University Department of psychiatry, University Hospital Osijek, Osijek, Croatia
P. Filaković ; University Department of psychiatry, University Hospital Osijek, Osijek, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (157 KB) str. 141-141 preuzimanja: 204* citiraj
APA 6th Edition
Dodig-Ćurković, K., Ćurković, M., Degmečić, D. i Filaković, P. (2009). SELF-INTOXICATION WITH OLANZAPINE IN ADOLESCENTS. Psychiatria Danubina, 21 (1), 141-141. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/32848
MLA 8th Edition
Dodig-Ćurković, K., et al. "SELF-INTOXICATION WITH OLANZAPINE IN ADOLESCENTS." Psychiatria Danubina, vol. 21, br. 1, 2009, str. 141-141. https://hrcak.srce.hr/32848. Citirano 30.11.2020.
Chicago 17th Edition
Dodig-Ćurković, K., M. Ćurković, D. Degmečić i P. Filaković. "SELF-INTOXICATION WITH OLANZAPINE IN ADOLESCENTS." Psychiatria Danubina 21, br. 1 (2009): 141-141. https://hrcak.srce.hr/32848
Harvard
Dodig-Ćurković, K., et al. (2009). 'SELF-INTOXICATION WITH OLANZAPINE IN ADOLESCENTS', Psychiatria Danubina, 21(1), str. 141-141. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/32848 (Datum pristupa: 30.11.2020.)
Vancouver
Dodig-Ćurković K, Ćurković M, Degmečić D, Filaković P. SELF-INTOXICATION WITH OLANZAPINE IN ADOLESCENTS. Psychiatria Danubina [Internet]. 2009 [pristupljeno 30.11.2020.];21(1):141-141. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/32848
IEEE
K. Dodig-Ćurković, M. Ćurković, D. Degmečić i P. Filaković, "SELF-INTOXICATION WITH OLANZAPINE IN ADOLESCENTS", Psychiatria Danubina, vol.21, br. 1, str. 141-141, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/32848. [Citirano: 30.11.2020.]

Hrčak ID: 32848

URI
https://hrcak.srce.hr/32848

Posjeta: 327 *