hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

PARADOXAL REACTIONS TO BENZODIAZEPINES

D. Degmečić ; University Department of Psychiatry, University Hospital Osijek, J. Huttlera 4, Osijek, Croatia
I. Požgain ; University Department of Psychiatry, University Hospital Osijek, J. Huttlera 4, Osijek, Croatia
P. Filaković ; University Department of Psychiatry, University Hospital Osijek, J. Huttlera 4, Osijek, Croatia
K. Dodig-Ćurković ; University Department of Psychiatry, University Hospital Osijek, J. Huttlera 4, Osijek, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (194 KB) str. 146-146 preuzimanja: 207* citiraj
APA 6th Edition
Degmečić, D., Požgain, I., Filaković, P. i Dodig-Ćurković, K. (2009). PARADOXAL REACTIONS TO BENZODIAZEPINES. Psychiatria Danubina, 21 (1), 146-146. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/32858
MLA 8th Edition
Degmečić, D., et al. "PARADOXAL REACTIONS TO BENZODIAZEPINES." Psychiatria Danubina, vol. 21, br. 1, 2009, str. 146-146. https://hrcak.srce.hr/32858. Citirano 04.12.2020.
Chicago 17th Edition
Degmečić, D., I. Požgain, P. Filaković i K. Dodig-Ćurković. "PARADOXAL REACTIONS TO BENZODIAZEPINES." Psychiatria Danubina 21, br. 1 (2009): 146-146. https://hrcak.srce.hr/32858
Harvard
Degmečić, D., et al. (2009). 'PARADOXAL REACTIONS TO BENZODIAZEPINES', Psychiatria Danubina, 21(1), str. 146-146. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/32858 (Datum pristupa: 04.12.2020.)
Vancouver
Degmečić D, Požgain I, Filaković P, Dodig-Ćurković K. PARADOXAL REACTIONS TO BENZODIAZEPINES. Psychiatria Danubina [Internet]. 2009 [pristupljeno 04.12.2020.];21(1):146-146. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/32858
IEEE
D. Degmečić, I. Požgain, P. Filaković i K. Dodig-Ćurković, "PARADOXAL REACTIONS TO BENZODIAZEPINES", Psychiatria Danubina, vol.21, br. 1, str. 146-146, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/32858. [Citirano: 04.12.2020.]

Hrčak ID: 32858

URI
https://hrcak.srce.hr/32858

Posjeta: 326 *