hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ROD I NAROD: TRADICIJA I TRANZICIJA

Valsala Kumari ; Rutgers, the State University of New Jersey, New Brunswick

Puni tekst: engleski, pdf (113 KB) str. 49-63 preuzimanja: 1.033* citiraj
APA 6th Edition
Kumari, V. (2003). GENDER AND NATION: TRADITION AND TRANSITION. Narodna umjetnost, 40 (1), 49-63. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/33089
MLA 8th Edition
Kumari, Valsala. "GENDER AND NATION: TRADITION AND TRANSITION." Narodna umjetnost, vol. 40, br. 1, 2003, str. 49-63. https://hrcak.srce.hr/33089. Citirano 17.09.2021.
Chicago 17th Edition
Kumari, Valsala. "GENDER AND NATION: TRADITION AND TRANSITION." Narodna umjetnost 40, br. 1 (2003): 49-63. https://hrcak.srce.hr/33089
Harvard
Kumari, V. (2003). 'GENDER AND NATION: TRADITION AND TRANSITION', Narodna umjetnost, 40(1), str. 49-63. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/33089 (Datum pristupa: 17.09.2021.)
Vancouver
Kumari V. GENDER AND NATION: TRADITION AND TRANSITION. Narodna umjetnost [Internet]. 2003 [pristupljeno 17.09.2021.];40(1):49-63. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/33089
IEEE
V. Kumari, "GENDER AND NATION: TRADITION AND TRANSITION", Narodna umjetnost, vol.40, br. 1, str. 49-63, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/33089. [Citirano: 17.09.2021.]

Sažetak
Masovni su mediji najvažnije sjedište konstrukcije, trženja i perpetuiranja slika
"ženstvenosti" u Indiji. Najveća filmska industrija u svijetu nalazi se u Bombayu, znanom i
kao Bolllywood (po analogiji s Hollywoodom), a posjeduju je moćni biznismeni, izrazito
patrijarhalna mentalnog sklopa. Kako onaj tko plaća uvjetuje i ono što plaća, nije čudno da
se patrijarhalne vrijednosti producenata zrcale u filmovima koje sponzoriraju. Ove
konstruirane slike ženstvenosti kao poslušnosti, samo-poništenja, žrtve i čednosti
institucionaliziraju se putem najmoćnijeg od svih masovnih medija, filma. Pa ipak,
odnedavna i muškarci i žene kao producenti i redatelji žestoko osporavaju tradicionalne
prikazbe indijskih žena. Kako bi se istaknula ta promjena, u članku se raspravlja o četirima
indijskim filmovima koje su napravile autorice iz indijske dijaspore u Sjevernoj Americi.

Ključne riječi
suvremeni indijski film; prikazbe žena

Hrčak ID: 33089

URI
https://hrcak.srce.hr/33089

[engleski]

Posjeta: 1.604 *