Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Novinari na radijskim postajama

Marina Mučalo ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 97 Kb

str. 222-234

preuzimanja: 1.265

citiraj


Sažetak

Privatizacija elektroničkih medija u Republici Hrvatskoj, a osobito radija, donijela je brojne promjene u programskim sadržajima. Izlazak na tržište mnoge je radijske programe pretvorio u “robu široke potrošnje” koja sve više treba vješte trgovce, a sve manje novinare. Opstanak na tržištu isključivo je uvjetovan zaradom od komercijalnih (pro-midžbenih) sadržaja, a takvim tipovima programa nisu potrebni novinari. Hoće li komercijalne radijske postaje uskoro uopće trebati novinare ili samo dobre zabavljače? Tko uopće radi na radijskim postajama i tko su glavni urednici? Hoće li radijski djelatnici uskoro postati pravi tehnološki višak? Istraživanje o toj temi provedeno je 1997. godine na 80 lokalnih radijskih postaja u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi

Hrčak ID:

33461

URI

https://hrcak.srce.hr/33461

Datum izdavanja:

3.6.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.324 *