Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

PRIJEDLOG MODELA ZA OBLIKOVANJE MULTIMEDIJSKIH WEB NASTAVNIH SADRŽAJA PREMA PEDAGOŠKOJ PRAKSI U RH

Vladimir Mateljan ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Željko Širanović ; Tehničko veleučilište, Zagreb, Hrvatska
Vladimir Šimović ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 728 Kb

str. 38-44

preuzimanja: 2.748

citiraj


Sažetak

Tehnološke promjene i nove informacijske tehnologije od nastavnika, uz poznavanje građe koja se izlaže traže kreativnost, znanja i vještine oblikovanja nastave suvremenim računalnim multimedijalnim alatima. Slično kao i klasična, dobro oblikovana multimedijska nastavna jedinica podijeljena je u nekoliko etapa (npr. uvod, obrada, vrednovanje). Edukativni multimedijski sadržaj, bez obzira o kojoj etapi nastavne jedinice se radi, trebalo bi oblikovati prema određenim pravilima, sukladno suvremenoj teoriji kognitivnog opterećenja. Nastavnici i ostali koji sudjeluje u izradi složenih multimedijskih web sadržaja, trebali bi poznavati ta pravila, s ciljem izrade što efikasnijeg i kvalitetnijeg multimedijskog sadržaja. U radu se razmatra mogućnost primjene tehnika za oblikovanje multimedijskog edukacijskog sadržaja u web okruženju, prema načelima teorije kognitivnog opterećenja, kao model za primjenu tih tehnika u pedagoškoj praksi u RH.

Ključne riječi

obrazovanje; komunikacija; web-tehnologije; multimedija

Hrčak ID:

34431

URI

https://hrcak.srce.hr/34431

Datum izdavanja:

30.3.2009.

Posjeta: 4.054 *