hrcak mascot   Srce   HID

Ljetopis socijalnog rada, Vol. 11 No. 1, 2004.

Izvorni znanstveni članak

MODEL EVALUACIJE I UČINCI PROJEKTA UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV SOCIJALNE SKRBI

Marina Ajduković
Dean Ajduković

Puni tekst: hrvatski, doc (473 KB) str. 5-42 preuzimanja: 2.698* citiraj
APA 6th Edition
Ajduković, M. i Ajduković, D. (2004). MODEL EVALUACIJE I UČINCI PROJEKTA UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV SOCIJALNE SKRBI. Ljetopis socijalnog rada, 11 (1), 5-42. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/3373
MLA 8th Edition
Ajduković, Marina i Dean Ajduković. "MODEL EVALUACIJE I UČINCI PROJEKTA UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV SOCIJALNE SKRBI." Ljetopis socijalnog rada, vol. 11, br. 1, 2004, str. 5-42. https://hrcak.srce.hr/3373. Citirano 18.02.2019.
Chicago 17th Edition
Ajduković, Marina i Dean Ajduković. "MODEL EVALUACIJE I UČINCI PROJEKTA UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV SOCIJALNE SKRBI." Ljetopis socijalnog rada 11, br. 1 (2004): 5-42. https://hrcak.srce.hr/3373
Harvard
Ajduković, M., i Ajduković, D. (2004). 'MODEL EVALUACIJE I UČINCI PROJEKTA UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV SOCIJALNE SKRBI', Ljetopis socijalnog rada, 11(1), str. 5-42. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/3373 (Datum pristupa: 18.02.2019.)
Vancouver
Ajduković M, Ajduković D. MODEL EVALUACIJE I UČINCI PROJEKTA UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV SOCIJALNE SKRBI. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2004 [pristupljeno 18.02.2019.];11(1):5-42. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/3373
IEEE
M. Ajduković i D. Ajduković, "MODEL EVALUACIJE I UČINCI PROJEKTA UVOĐENJA SUPERVIZIJE U SUSTAV SOCIJALNE SKRBI", Ljetopis socijalnog rada, vol.11, br. 1, str. 5-42, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/3373. [Citirano: 18.02.2019.]

Sažetak
U radu je opisana složena evaluacija projekta Uvođenje supervizije u sustav socijalne skrbi Republike Hrvatske koji se dovijao od 2000. do 2004. godine. Svrha provedenog projekta je bila pokazati kako se uvođenjem supervizije psihosocijalnog rada može poboljšati kvaliteta (psihosocijalnih) usluga socijalne skrbi. Prikazan je složeni model evaluacije koji je izrađen u skladu s metodom LFA (eng. Logical Framework Approach). Uporabljene su različite kvantitativne i kvalitativne tehnike prikupljanja podataka, kao na primjer fokusirane grupne diskusije, upitnici i skale procjena. Formativna (procesna) evaluacija pokazala je da se projekt odvijao kvalitetno i onako kako je bilo predviđeno, te da je prilagođavan potrebama polaznika koje su otkrivane tijekom njegova provođenja. Sumativna evaluacija je pokazala da je projekt doveo do (1) osposobljenih 10 trenera za superviziju, (2) kompetentnih novih 35 supervizora u socijalnoj skrbi, (3) kvalitetnijih psihosocijalnih usluga klijentima, (4) spremnosti na zagovaranje supervizije, (5) zadovoljenih uvjeta za kontinuiranu izobrazbu supervizora i (6) definiranje elemenata optimalnog modela supervizije u sustavu socijalne skrbi. Iz navedenog slijedi da je svrha projekta postignuta jer je dokumentirano da se uvođenjem supervizije može poboljšati kvaliteta psihosocijalnih usluga socijalne skrbi i da su stvoreni preduvjeti za održivu superviziju.

Ključne riječi
Supervizija psihosocijalnog rada; izobrazba supervizora; evaluacija; LFA metoda

Hrčak ID: 3373

URI
https://hrcak.srce.hr/3373

[engleski]

Posjeta: 4.362 *