hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Social Functions of Shopping Centre: Example of Centre Captol in Zagreb

Aleksandar Lukić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7884-5818 ; Department of geography, Faculty of Science, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (6 MB) str. 73-91 preuzimanja: 1.106* citiraj
APA 6th Edition
Lukić, A. (2002). Socijalne funkcije trgovačko-poslovnog središta: primjer Centra Kaptol u Zagrebu. Hrvatski geografski glasnik, 64. (1.), 73-91. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/36839
MLA 8th Edition
Lukić, Aleksandar. "Socijalne funkcije trgovačko-poslovnog središta: primjer Centra Kaptol u Zagrebu." Hrvatski geografski glasnik, vol. 64., br. 1., 2002, str. 73-91. https://hrcak.srce.hr/36839. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Lukić, Aleksandar. "Socijalne funkcije trgovačko-poslovnog središta: primjer Centra Kaptol u Zagrebu." Hrvatski geografski glasnik 64., br. 1. (2002): 73-91. https://hrcak.srce.hr/36839
Harvard
Lukić, A. (2002). 'Socijalne funkcije trgovačko-poslovnog središta: primjer Centra Kaptol u Zagrebu', Hrvatski geografski glasnik, 64.(1.), str. 73-91. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/36839 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Lukić A. Socijalne funkcije trgovačko-poslovnog središta: primjer Centra Kaptol u Zagrebu. Hrvatski geografski glasnik [Internet]. 2002 [pristupljeno 25.10.2021.];64.(1.):73-91. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/36839
IEEE
A. Lukić, "Socijalne funkcije trgovačko-poslovnog središta: primjer Centra Kaptol u Zagrebu", Hrvatski geografski glasnik, vol.64., br. 1., str. 73-91, 2002. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/36839. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
This work analyses the functions of Shopping Centre Kaptol in the central part of Zagreb. The results of the questionnaire survey carried out among the Centre visitors points to a prominent significance of the social role of the Centre as a place for leisure and entertainment, especially for the younger population in the evening hours. The Centre's spatial organisation and development strategy, as well as the visitors' perception, refer to creation of a “new” public space and place for social contact in the urban structure of Zagreb.

Ključne riječi
shopping centre; central business district; public space; social functions; Centre Kaptol

Hrčak ID: 36839

URI
https://hrcak.srce.hr/36839

[hrvatski]

Posjeta: 1.775 *