Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Filozofija za djecu – primjer „Male filozofije“

Bruno Ćurko ; Institut za filozofiju Zagreb
Ivana Kragić ; studentica Sveučilišta u Zadru, Odjel za kroatistiku


Puni tekst: hrvatski pdf 117 Kb

str. 61-68

preuzimanja: 3.636

citiraj


Sažetak

Odgojno - obrazovni sustavi sve više postaju samo obrazovni, a ona odgojna
komponenta polako nestaje iz obrazovnih sustava. Jedna od tendencija koja pokušava vratiti
smisao odgoja u obrazovanje je program Filozofija za djecu. Osnivac ovog programa jest
Mathew Lipman, koji je i osnivac Institute for the Advancement of Philosophy for Children
(IAPC). Ovaj institut danas ima svoje pridružene centre u 46 zemalja širom svijeta. Cilj
programa Filozofija za djecu je usmjeriti i izvježbati ucenike za kriticno i kreativno mišljenje. U
drugom dijelu ovog clanka autori nude prikaz jednog sata u sklopu nastavnog predmeta Mala
filozofija, koji se eksperimentalno održava u Privatnoj osnovnoj školi „Nova“ u Zadru za
ucenike trecega, cetvrtoga i petoga razreda.

Ključne riječi

Filozofija za djecu; kreativno mišljenje; kriticno mišljenje; Mala filozofija; vrijednosti

Hrčak ID:

36899

URI

https://hrcak.srce.hr/36899

Datum izdavanja:

2.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.889 *