Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Znanja i stavovi nastavnika o školskom ocjenjivanju

Vilmica Kapac ; Srednja škola "Pregrada", Pregrada, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 104 Kb

str. 163-172

preuzimanja: 4.507

citiraj


Sažetak

Danas u školi prevladava nacin rada „ispredaj-ispitaj-ocijeni“, a ocjena je jedan od
glavnih pokazatelja ucenikove uspješnosti. Od škole se ocekuje da ucenike nauci uciti i pripremi
ih za cjeloživotno ucenje. Ovo je, kao i cinjenica da u školi u kojoj smo proveli istraživanje
rade uglavnom nastavnici s nekoliko godina iskustva ili cak kao potpuni pocetnici bez strucnoga
ispita, nametnulo potrebu ispitivanja nastavnikovih znanja i stavova o školskom ocjenjivanju.
Ispitivanje je pokazalo da su nastavnicka znanja o školskom ocjenjivanju kao i njihovi stavovi
nedostatni te da su im potrebna nova znanja s podrucja školske dokimologije.

Ključne riječi

škola; nastavnici; školsko ocjenjivanje

Hrčak ID:

36910

URI

https://hrcak.srce.hr/36910

Datum izdavanja:

2.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.524 *