hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KAKO PRIPREMITI STUDENTE SOCIJALNOG RADA ZA KRITIČKO MIŠLJENJE I DJELOVANJE U PODRUČJU MALOLJETNIČKE DELINKVENCIJE

Marijana Majdak
Marina Ajduković

Puni tekst: hrvatski, doc (140 KB) str. 71-88 preuzimanja: 2.564* citiraj
APA 6th Edition
Majdak, M. i Ajduković, M. (2003). KAKO PRIPREMITI STUDENTE SOCIJALNOG RADA ZA KRITIČKO MIŠLJENJE I DJELOVANJE U PODRUČJU MALOLJETNIČKE DELINKVENCIJE. Ljetopis socijalnog rada, 10 (1), 71-88. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/3476
MLA 8th Edition
Majdak, Marijana i Marina Ajduković. "KAKO PRIPREMITI STUDENTE SOCIJALNOG RADA ZA KRITIČKO MIŠLJENJE I DJELOVANJE U PODRUČJU MALOLJETNIČKE DELINKVENCIJE." Ljetopis socijalnog rada, vol. 10, br. 1, 2003, str. 71-88. https://hrcak.srce.hr/3476. Citirano 14.12.2019.
Chicago 17th Edition
Majdak, Marijana i Marina Ajduković. "KAKO PRIPREMITI STUDENTE SOCIJALNOG RADA ZA KRITIČKO MIŠLJENJE I DJELOVANJE U PODRUČJU MALOLJETNIČKE DELINKVENCIJE." Ljetopis socijalnog rada 10, br. 1 (2003): 71-88. https://hrcak.srce.hr/3476
Harvard
Majdak, M., i Ajduković, M. (2003). 'KAKO PRIPREMITI STUDENTE SOCIJALNOG RADA ZA KRITIČKO MIŠLJENJE I DJELOVANJE U PODRUČJU MALOLJETNIČKE DELINKVENCIJE', Ljetopis socijalnog rada, 10(1), str. 71-88. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/3476 (Datum pristupa: 14.12.2019.)
Vancouver
Majdak M, Ajduković M. KAKO PRIPREMITI STUDENTE SOCIJALNOG RADA ZA KRITIČKO MIŠLJENJE I DJELOVANJE U PODRUČJU MALOLJETNIČKE DELINKVENCIJE. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2003 [pristupljeno 14.12.2019.];10(1):71-88. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/3476
IEEE
M. Majdak i M. Ajduković, "KAKO PRIPREMITI STUDENTE SOCIJALNOG RADA ZA KRITIČKO MIŠLJENJE I DJELOVANJE U PODRUČJU MALOLJETNIČKE DELINKVENCIJE", Ljetopis socijalnog rada, vol.10, br. 1, str. 71-88, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/3476. [Citirano: 14.12.2019.]

Sažetak
Zahtjevi suvremenog društva i ispitivanja poslodavaca pokazali su da se sveučilišna nastava treba mijenjati. S tim u vezi pristupilo se proučavanju metoda poučavanja koje potiču studente na kritičko mišljenje i aktivno djelovanje u visokoškolskoj nastavi kako bi obrazovani kadrovi mogli što bolje zadovoljiti zahtjeve koji im se na postavljaju radnoj karijeri, pa i općenito u životu. U svijetu se sve više nastavnika obrazuje tako da potiče kritičko mišljenje i aktivno učenje, a takvo je obrazovanje započelo i u nas pod nazivom «Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi» u organizaciji Foruma za slobodu odgoja. U nastavi koja koristi metode kritičkog mišljenja i aktivnog učenja primjenjuje se tzv. ERR okvir o kojem će biti riječi u tekstu. U ovom radu prikazat ćemo način obrade jedne nastavne teme u okviru kolegija «Delinkvencija i socijalni rad» na Studijskom centru socijalnog rada u Zagrebu tijekom koje smo koristili metode poučavanja koje razvijaju kritičko mišljenje i aktivno učenje. Ovakav način poučavanja dao je izuzetno dobre rezultate.

Ključne riječi
suvremeno društvo; sveučilišna nastava; kritičko mišljenje i aktivno učenje; maloljetnička delinkvencija; površinski i dubinski pristup; ERR okvir

Hrčak ID: 3476

URI
https://hrcak.srce.hr/3476

[engleski]

Posjeta: 3.428 *