hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva

Mirjana Boras ; OŠ Malešnica, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (189 KB) pages 40-49 downloads: 10.283* cite
APA 6th Edition
Boras, M. (2009). Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva. Život i škola, LV (21.), 40-49. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/37079
MLA 8th Edition
Boras, Mirjana. "Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva." Život i škola, vol. LV, no. 21., 2009, pp. 40-49. https://hrcak.srce.hr/37079. Accessed 9 May 2021.
Chicago 17th Edition
Boras, Mirjana. "Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva." Život i škola LV, no. 21. (2009): 40-49. https://hrcak.srce.hr/37079
Harvard
Boras, M. (2009). 'Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva', Život i škola, LV(21.), pp. 40-49. Available at: https://hrcak.srce.hr/37079 (Accessed 09 May 2021)
Vancouver
Boras M. Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva. Život i škola [Internet]. 2009 [cited 2021 May 09];LV(21.):40-49. Available from: https://hrcak.srce.hr/37079
IEEE
M. Boras, "Suvremeni pristupi nastavi prirode i društva", Život i škola, vol.LV, no. 21., pp. 40-49, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/37079. [Accessed: 09 May 2021]

Abstracts
Suvremeni pristup nastavi prirode i društva u nižim razredima osnove škole stavlja
učenika u središte nastavnoga procesa. Primjenom različitih suvremenih strategija poučavanja,
posebno strategijom postavljanja općih i osobnih ciljeva, čini se pomak od tradicionalnog
usvajanja znanja prema procesnom učenju. Takvim se pristupom omogućava individualizacija i
diferencijacija u učenju, što dovodi do poticanja razvoja kreativnosti i metakognicije. Ponuđeni
sadržaji su cjeloviti, proizlaze jedni iz drugih i usmjereni su na učenika koji će tragati za
vlastitim odgovorima.

Keywords
individualizacija i diferencijacija, kreativnost; kurikulski pristup; priroda i društvo; strategija postavljanja općih i osobnih ciljeva

Hrčak ID: 37079

URI
https://hrcak.srce.hr/37079

[english]

Visits: 11.581 *