hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Miješane poruke u časopisima: Studija slučaja časopisa Obrazi

Katarina Štular ; master student, Faculty of Social Studies, University of Ljubljana

Puni tekst: engleski, pdf (208 KB) str. 61-76 preuzimanja: 1.634* citiraj
APA 6th Edition
Štular, K. (2009). Hybrid Messages in Magazines: A Case Study of the Lifestyle Magazine Obrazi. Medijska istraživanja, 15 (1), 61-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/37286
MLA 8th Edition
Štular, Katarina. "Hybrid Messages in Magazines: A Case Study of the Lifestyle Magazine Obrazi." Medijska istraživanja, vol. 15, br. 1, 2009, str. 61-76. https://hrcak.srce.hr/37286. Citirano 28.09.2021.
Chicago 17th Edition
Štular, Katarina. "Hybrid Messages in Magazines: A Case Study of the Lifestyle Magazine Obrazi." Medijska istraživanja 15, br. 1 (2009): 61-76. https://hrcak.srce.hr/37286
Harvard
Štular, K. (2009). 'Hybrid Messages in Magazines: A Case Study of the Lifestyle Magazine Obrazi', Medijska istraživanja, 15(1), str. 61-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/37286 (Datum pristupa: 28.09.2021.)
Vancouver
Štular K. Hybrid Messages in Magazines: A Case Study of the Lifestyle Magazine Obrazi. Medijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 28.09.2021.];15(1):61-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37286
IEEE
K. Štular, "Hybrid Messages in Magazines: A Case Study of the Lifestyle Magazine Obrazi", Medijska istraživanja, vol.15, br. 1, str. 61-76, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37286. [Citirano: 28.09.2021.]

Sažetak
Posljednjih godina, medijski kritičari su izrazili veliku zabrinutost zbog nejasnih razgraničenja između dviju vrsta novinskih sadržaja: oglasa i uredničkog sadržaja. Cilj ovog rada jest da pokaže miješane novinarski i oglašivački diskurs na razini teksta. Koristim Fairclough's Critical Discourse Analysis pristup i kombiniram analizu tekstova i analizu diskursa u proučavanju i tumačenju teksta. Cilj rada je, između ostalog, ukazati na korist od Fairclough’s version of Critical Discourse Analysis kroz miješane poruke u miješanom diskursu s opažanjem sudionika i ciljanim intervjuima. Analiziram kako su miješane poruke u časopisu Obrazi bile konstruirane i tko je utjecao na njihovo osmišljavanje.
Rezultati pokazuju da postoje dva žanra miješanih poruka: kratke informativne poruke i miješani savjetodavni članci. Miješane poruke imaju prednost prednost pred nemiješanim člancima. Prije nego što časopise ide u tisak, oglašivači mogu provjeriti miješane poruke i promijeniti ih. Čineći to, ulaze u ulogu novinara I time novinari prestaju biti ti koji odlučuju na koji će način sadržaj biti predstavljen.
Analiza proizvodnje je razotkrila motive i svrhe sudionika u procesu proizvodnje miješanih poruka. Analiza diskursa pokazala je, kroz tekst, da novinari u promoviranju uključuju elemente diskursa koji su temeljeni na miješanim porukama.

Ključne riječi
miješane poruke; časopis o stilu života; oglašavanje; novinarstvo; interdiskurzitivnost; praksa produkcije

Hrčak ID: 37286

URI
https://hrcak.srce.hr/37286

[engleski]

Posjeta: 2.160 *