hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Iznošenje činjenica u radijskim vijestima. Studija slučaja informativnog programa na komercijalnoj radio postaji Radio 1

Peter Čaks ; Assistant at Chair of Journalism, Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Kardeljeva pl. 5, 1000 Ljubljana, Slovenia

Puni tekst: engleski, pdf (187 KB) str. 79-92 preuzimanja: 1.310* citiraj
APA 6th Edition
Čaks, P. (2009). Factualisation in Radio News. A Case Study of the News Programme on Commercial Radio Station Radio 1. Medijska istraživanja, 15 (1), 79-92. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/37287
MLA 8th Edition
Čaks, Peter. "Factualisation in Radio News. A Case Study of the News Programme on Commercial Radio Station Radio 1." Medijska istraživanja, vol. 15, br. 1, 2009, str. 79-92. https://hrcak.srce.hr/37287. Citirano 28.09.2021.
Chicago 17th Edition
Čaks, Peter. "Factualisation in Radio News. A Case Study of the News Programme on Commercial Radio Station Radio 1." Medijska istraživanja 15, br. 1 (2009): 79-92. https://hrcak.srce.hr/37287
Harvard
Čaks, P. (2009). 'Factualisation in Radio News. A Case Study of the News Programme on Commercial Radio Station Radio 1', Medijska istraživanja, 15(1), str. 79-92. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/37287 (Datum pristupa: 28.09.2021.)
Vancouver
Čaks P. Factualisation in Radio News. A Case Study of the News Programme on Commercial Radio Station Radio 1. Medijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 28.09.2021.];15(1):79-92. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37287
IEEE
P. Čaks, "Factualisation in Radio News. A Case Study of the News Programme on Commercial Radio Station Radio 1", Medijska istraživanja, vol.15, br. 1, str. 79-92, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37287. [Citirano: 28.09.2021.]

Sažetak
U obilju medijskih informacija, publike se rijetko ispituju o kvalieteti sadržaja. Dužnost istraživača je da pitaju kakve informacije mediji doista nude? Da li pružaju sve informacije koje su potrebne publici da dobiju potpunu i razumljivu sliku situacije ili događaja o kojemu se izvještava? Cilj ove studije je pokazati karakteristikre žanra vijesti u slučaju najomiljenije i najslušanije slovenske komercijalne radio postaje (Radio 1). Analiza tekstualnih sadržaja vijesti emitiranih na postaji Radio 1 i ciljani intervjui s urednicima potvrđuju hipotezu da je prevladalo iznošenje činjenica, često preopsežno prikazivanje samo pojedinih činjenica i, s druge strane, nemar prema prikazivanju svih činjenica kako bi se slušatelju omogućilo stvaranje potpune, jasne i razumljive slike događaja. Studija ovog slučaja također pokazuje da iznošenje činjenica može biti nepotpuno najčešće zbog nedostatka vremena ili zbog nedostatka svajesnosti kod urednika o važnosti konteksta u kojem se pojedina informacije emitira za slušatelja.

Ključne riječi
iznošenje činjenica; radio; vijesti; radio vijest; analiza diskursa žanra

Hrčak ID: 37287

URI
https://hrcak.srce.hr/37287

[engleski]

Posjeta: 1.802 *