APA 6th Edition Lazibat, T. i Baković, T. (2007). ŠEST SIGMA SUSTAV ZA UPRAVLJANJE KVALITETOM. Poslovna izvrsnost, 1 (1), 55-66. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38522
MLA 8th Edition Lazibat, Tonći i Tomislav Baković. "ŠEST SIGMA SUSTAV ZA UPRAVLJANJE KVALITETOM." Poslovna izvrsnost, vol. 1, br. 1, 2007, str. 55-66. https://hrcak.srce.hr/38522. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition Lazibat, Tonći i Tomislav Baković. "ŠEST SIGMA SUSTAV ZA UPRAVLJANJE KVALITETOM." Poslovna izvrsnost 1, br. 1 (2007): 55-66. https://hrcak.srce.hr/38522
Harvard Lazibat, T., i Baković, T. (2007). 'ŠEST SIGMA SUSTAV ZA UPRAVLJANJE KVALITETOM', Poslovna izvrsnost, 1(1), str. 55-66. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38522 (Datum pristupa: 23.01.2021.)
Vancouver Lazibat T, Baković T. ŠEST SIGMA SUSTAV ZA UPRAVLJANJE KVALITETOM. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2007 [pristupljeno 23.01.2021.];1(1):55-66. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38522
IEEE T. Lazibat i T. Baković, "ŠEST SIGMA SUSTAV ZA UPRAVLJANJE KVALITETOM", Poslovna izvrsnost, vol.1, br. 1, str. 55-66, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38522. [Citirano: 23.01.2021.]
Sažetak Šest sigma konceptu često se pripisuje uloga modela koji je doveo do revolucionarnog poboljšanja poslovanja najvećih svjetskih kompanija poput primjerice Motorole, General Electrica itd. Poboljšanja o kojima je riječ nisu vezana samo za kvalitetu proizvoda i usluga već također i za istodobno povećanje profitabilnosti samih kompanija. Ovaj rad nudi kratki osvrt na same statističke osnove na kojima se temelji šest sigma metodologija. Prikazan je i način na koji šest sigma sustav funkcionira u jednoj organizaciji vezano za odabir projekata i procesa koji se žele unaprijediti, te same metodologije čijom se uporabom poboljšanja nastoje ostvariti. Navedena je i pojašnjena stroga hijerarhija uloga koja je također jedna od važnih karakteristika ovog modela, zajedno sa samo malim brojem najvažnijih alata kojima se kontinuirano unapređenje kvalitete nastoji ostvariti.