Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

METODA ANALITIČKO HIJERARHIJSKOG PROCESA U FUNKCIJI POVEĆANJA KVALITETE STRATEŠKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA

Marija Dragičević ; Sveučilište u Dubrovniku, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.311 Kb

str. 117-137

preuzimanja: 1.212

citiraj


Sažetak

Analitički hijerarhijski proces je metoda pogodna za donošenje odluka u svim fazama strateškog planiranja. Cilj rada je ukazati na osnovne karakteristike strateškog planiranja kao i na specifičnosti metode, te mogućnosti njene primjene u pojedinim fazama strateškog planiranja. Ova metoda omogućuje uključivanje više kriterija varijabli odnosno inkorporiranje i objektivnih i subjektivnih činitelja koji utječu na odluke. Mogućnosti primjene u svakoj fazi strateškog planiranja su gotovo neograničene i nedovoljno iskorištene. O korištenju metode u pojedinim fazama strateškog planiranja se kod nas malo pisalo,a to se također i nedovoljno primjenjuje. U radu je ukazano na „alate“ koji se mogu koristiti za donošenje strateških marketinških odluka u odabranim situacijama u navedenim fazama strateškog planiranja. Metodom se može povećati kvaliteta donošenja odluka u svakoj pojedinoj fazi strateškog planiranja.

Ključne riječi

strateško planiranje; kvaliteta; analitički hijerarhijski proces; mogućnosti primjene

Hrčak ID:

38526

URI

https://hrcak.srce.hr/38526

Datum izdavanja:

30.6.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.800 *