hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI

Sanda Renko ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Ivana Matošić ; Blue Wet, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1003 KB) str. 157-169 preuzimanja: 1.531* citiraj
APA 6th Edition
Renko, S. i Matošić, I. (2007). MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI. Poslovna izvrsnost, 1 (1), 157-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38528
MLA 8th Edition
Renko, Sanda i Ivana Matošić. "MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI." Poslovna izvrsnost, vol. 1, br. 1, 2007, str. 157-169. https://hrcak.srce.hr/38528. Citirano 15.08.2020.
Chicago 17th Edition
Renko, Sanda i Ivana Matošić. "MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI." Poslovna izvrsnost 1, br. 1 (2007): 157-169. https://hrcak.srce.hr/38528
Harvard
Renko, S., i Matošić, I. (2007). 'MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI', Poslovna izvrsnost, 1(1), str. 157-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38528 (Datum pristupa: 15.08.2020.)
Vancouver
Renko S, Matošić I. MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2007 [pristupljeno 15.08.2020.];1(1):157-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38528
IEEE
S. Renko i I. Matošić, "MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI", Poslovna izvrsnost, vol.1, br. 1, str. 157-169, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38528. [Citirano: 15.08.2020.]

Sažetak
Kontinuirani razvoj i orijentacija prema potrebama i zahtjevima potrošača, kao i koordinirana integracija svih poslovnih aktivnosti u cilju upoznavanja i opsluživanja kupaca, te učinkovitog zadovoljenja njihovih potreba, u današnje su vrijeme preduvjeti dugoročne i uspješne maloprodajne strategije. Cilj autorica ovog rada je predstaviti metodu benchmarkinga kao jedan od najboljih načina za poboljšanje poslovanja, kao i posvetiti posebnu pažnju jednom od vidova benchmarkinga: mystery shoppingu ili tajnom kupovanju. Naime, u ovom su radu autorice istražile i vrednovale postojeće dokaze o učinkovitosti mystery shoppinga kao tehnike za ocjenu i poboljšanje kvalitete usluge koja se kupcima pruža u maloprodaji.

Ključne riječi
benchmarking; mystery shopping; maloprodaja; konkurentska prednost

Hrčak ID: 38528

URI
https://hrcak.srce.hr/38528

[engleski]

Posjeta: 2.557 *