hrcak mascot   Srce   HID

Review article

MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI

Sanda Renko ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Ivana Matošić ; Blue Wet, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (1003 KB) pages 157-169 downloads: 1.450* cite
APA 6th Edition
Renko, S. & Matošić, I. (2007). MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI. Poslovna izvrsnost, 1 (1), 157-169. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/38528
MLA 8th Edition
Renko, Sanda and Ivana Matošić. "MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI." Poslovna izvrsnost, vol. 1, no. 1, 2007, pp. 157-169. https://hrcak.srce.hr/38528. Accessed 19 Feb. 2020.
Chicago 17th Edition
Renko, Sanda and Ivana Matošić. "MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI." Poslovna izvrsnost 1, no. 1 (2007): 157-169. https://hrcak.srce.hr/38528
Harvard
Renko, S., and Matošić, I. (2007). 'MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI', Poslovna izvrsnost, 1(1), pp. 157-169. Available at: https://hrcak.srce.hr/38528 (Accessed 19 February 2020)
Vancouver
Renko S, Matošić I. MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2007 [cited 2020 February 19];1(1):157-169. Available from: https://hrcak.srce.hr/38528
IEEE
S. Renko and I. Matošić, "MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI", Poslovna izvrsnost, vol.1, no. 1, pp. 157-169, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/38528. [Accessed: 19 February 2020]

Abstracts
Kontinuirani razvoj i orijentacija prema potrebama i zahtjevima potrošača, kao i koordinirana integracija svih poslovnih aktivnosti u cilju upoznavanja i opsluživanja kupaca, te učinkovitog zadovoljenja njihovih potreba, u današnje su vrijeme preduvjeti dugoročne i uspješne maloprodajne strategije. Cilj autorica ovog rada je predstaviti metodu benchmarkinga kao jedan od najboljih načina za poboljšanje poslovanja, kao i posvetiti posebnu pažnju jednom od vidova benchmarkinga: mystery shoppingu ili tajnom kupovanju. Naime, u ovom su radu autorice istražile i vrednovale postojeće dokaze o učinkovitosti mystery shoppinga kao tehnike za ocjenu i poboljšanje kvalitete usluge koja se kupcima pruža u maloprodaji.

Keywords
benchmarking; mystery shopping; maloprodaja; konkurentska prednost

Hrčak ID: 38528

URI
https://hrcak.srce.hr/38528

[english]

Visits: 2.442 *