hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

E-learning: Stanje i perspektive

Dominika Crnjac Milic ; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia
Goran Martinovic   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7469-6018 ; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia
Ivanka Fercec ; Faculty of Electrical Engineering, J. J. Strossmayer University of Osijek, Kneza Trpimira 2b, 31000 Osijek, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (198 KB) str. 31-36 preuzimanja: 2.146* citiraj
APA 6th Edition
Crnjac Milic, D., Martinovic, G. i Fercec, I. (2009). E-learning: Situation and perspectives. Tehnički vjesnik, 16 (2), 31-36. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38663
MLA 8th Edition
Crnjac Milic, Dominika, et al. "E-learning: Situation and perspectives." Tehnički vjesnik, vol. 16, br. 2, 2009, str. 31-36. https://hrcak.srce.hr/38663. Citirano 21.09.2019.
Chicago 17th Edition
Crnjac Milic, Dominika, Goran Martinovic i Ivanka Fercec. "E-learning: Situation and perspectives." Tehnički vjesnik 16, br. 2 (2009): 31-36. https://hrcak.srce.hr/38663
Harvard
Crnjac Milic, D., Martinovic, G., i Fercec, I. (2009). 'E-learning: Situation and perspectives', Tehnički vjesnik, 16(2), str. 31-36. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38663 (Datum pristupa: 21.09.2019.)
Vancouver
Crnjac Milic D, Martinovic G, Fercec I. E-learning: Situation and perspectives. Tehnički vjesnik [Internet]. 2009 [pristupljeno 21.09.2019.];16(2):31-36. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38663
IEEE
D. Crnjac Milic, G. Martinovic i I. Fercec, "E-learning: Situation and perspectives", Tehnički vjesnik, vol.16, br. 2, str. 31-36, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38663. [Citirano: 21.09.2019.]

Sažetak
Ovaj rad analizira proces učenja primjenom informacijsko-komunikacijskih tehnologija kao platforme koja ima za cilj olakšati dostupnost i protok informacija, te interakciju među sudionicima učenja i tako poboljšavati proces učenja. Poseban naglasak dan je učenju na daljinu u web okruženju. Dani su prijedlozi za brže i lakše integriranje ovakvog načina učenja, te su razmotrene njegove prednosti i nedostaci. U radu je prikazana analiza pristupa e-učenju i učenju na daljinu na tehničkim fakultetima koja se može poopćiti i na druge struke i razine učenja. Također je dan prijedlog za nužne promjene pri uvođenju učenja na daljinu i e-učenja. Ukazano je na nedostatke sadašnjeg pristupa poučavanju, ali isto tako i na moguće nedostatke koje bi donijelo e-učenje.

Ključne riječi
e-učenje; učenje na daljinu; web; informacijsko-komunikacijske tehnologije

Hrčak ID: 38663

URI
https://hrcak.srce.hr/38663

[engleski]

Posjeta: 3.565 *