hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

INTERNACIONALIZACIJA MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA REPUBLIKE HRVATSKE

Marica Škrtić
Mihaela Mikić

Puni tekst: hrvatski, pdf (185 KB) str. 290-311 preuzimanja: 3.452* citiraj
APA 6th Edition
Škrtić, M. i Mikić, M. (2009). INTERNACIONALIZACIJA MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA REPUBLIKE HRVATSKE. Ekonomski pregled, 60 (5-6), 290-311. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38761
MLA 8th Edition
Škrtić, Marica i Mihaela Mikić. "INTERNACIONALIZACIJA MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA REPUBLIKE HRVATSKE." Ekonomski pregled, vol. 60, br. 5-6, 2009, str. 290-311. https://hrcak.srce.hr/38761. Citirano 17.06.2019.
Chicago 17th Edition
Škrtić, Marica i Mihaela Mikić. "INTERNACIONALIZACIJA MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA REPUBLIKE HRVATSKE." Ekonomski pregled 60, br. 5-6 (2009): 290-311. https://hrcak.srce.hr/38761
Harvard
Škrtić, M., i Mikić, M. (2009). 'INTERNACIONALIZACIJA MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA REPUBLIKE HRVATSKE', Ekonomski pregled, 60(5-6), str. 290-311. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38761 (Datum pristupa: 17.06.2019.)
Vancouver
Škrtić M, Mikić M. INTERNACIONALIZACIJA MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA REPUBLIKE HRVATSKE. Ekonomski pregled [Internet]. 2009 [pristupljeno 17.06.2019.];60(5-6):290-311. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38761
IEEE
M. Škrtić i M. Mikić, "INTERNACIONALIZACIJA MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA REPUBLIKE HRVATSKE", Ekonomski pregled, vol.60, br. 5-6, str. 290-311, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38761. [Citirano: 17.06.2019.]

Sažetak
Svrha ovoga rada jest dokazati kako pojavom interneta, ali i drugih oblika alternativnog pristupa globalnome tržištu, izvoz više nije privilegija samo „velikih“, već je šansa i za mala i srednja poduzeća. Na čemu se, zapravo, zasnivaju očekivanja da upravo mala i srednja poduzeća stvore konkurentnost svojih proizvoda ili usluga koja će omogućiti jačanje izvozne orijentiranosti? Očekivanja su ponajprije zasnovana na primjeni strategije pristupa suvremenome potrošaču koji očekuje individualni pristup, inovativni proizvod, originalnost usluge, ali i mogućih novih strategija pristupa globalnome tržištu. U tom se smislu polazi od hipoteze da je za mala i srednja poduzeća, pored interneta, strategija pronalaženja poslovnih partnera u susjednim zemljama još uvijek najlakši, najčešći i najjeftiniji način internacionalizacije. Primarnim i sekundarnim izvorima podataka koristilo se radi potvrde ili osporavanja navedene hipoteze. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom slučajnoga uzorka u okviru 500 malih i 500 srednjih poduzeća Republike Hrvatske, a od sekundarnih se izvora koristilo podacima FINE, Hrvatske gospodarske komore i Državnoga zavoda za statistiku.

Ključne riječi
internacionalizacija; malo gospodarstvo; strategije izvoza

Hrčak ID: 38761

URI
https://hrcak.srce.hr/38761

[engleski]

Posjeta: 4.995 *