Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Društveni dijalog i etika Mediji i društvene vrijednosti ili zašto u nas izostaje dijalog?

Ante Gavranović


Puni tekst: hrvatski pdf 538 Kb

str. 19-30

preuzimanja: 1.192

citiraj


Sažetak

Mediji, kao glavni promotori gospodarskih, ali i kulturnih pa time i ukupnih
humanističkih vrijednosti, moraju se trajno uključiti u procese suradnje na tome
plemenitom zadatku. Takva suradnja daje novinaru dodatnu legitimaciju aktivnog
pobornika i borca u čuvanju demokracije i ljudskoga dostojanstva, ali i promocije
stvarnih nacionalnih i međunarodnih vrijednosti.
Pitanje je samo koliko suvremeno novinarstvo, okrenuto prije samo
komercijalizaciji ukupnoga života uopće, senzacionalizmu i stvaranju pogrešnih mjerila
društvene vrijednosti, prihvaća ili ne prihvaća takvu svoju ulogu.

Ključne riječi

Mediji; društvo; dijalog; etika; kultura

Hrčak ID:

39289

URI

https://hrcak.srce.hr/39289

Datum izdavanja:

2.2.2009.

Posjeta: 2.376 *