Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja

Majda Tafra-Vlahović


Puni tekst: hrvatski pdf 576 Kb

str. 163-184

preuzimanja: 4.867

citiraj


Sažetak

Definicije korporacijske društvene odgovornosti prolazile su svoju
evoluciju, pa se sada pojam koristi naizmjenično s pojmovima “društvene
odgovornosti”, “održivoga razvoja”, “korporacijskoga građanstva”. Također, pojam
je povezivan sa srodnim područjem poslovnog ugleda, pri čemu je nerazvijena
korporacijska društvena odgovornost velika opasnost za ugled, a razvijena
korporacijska društvena odgovornost jest osiguranje od štete za ugled, koje je
vidljivo u poslovnom upravljanju prema dokazano najboljim praksama. Takvo se
pak upravljanje odražava u izvješćivanju o trostrukom učinku - na ekonomskom,
ekološkom i društvenom planu. Unutar globalnog biznisa sintagme kao
korporacijska odgovornost, pošteno upravljanje i održiv razvoj postali su dio
svakodnevnog poslovanja, a narasla očekivanja društva sve su veća.

Ključne riječi

društvena odgovornost; korporativna odgovornost; održivi razvoj; gospodarstvo; ekologija; globalizacija

Hrčak ID:

39297

URI

https://hrcak.srce.hr/39297

Datum izdavanja:

2.2.2009.

Posjeta: 7.176 *