hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće

Tena Perišin
Gordana Škaljac

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 203-227 preuzimanja: 1.553* citiraj
APA 6th Edition
Perišin, T. i Škaljac, G. (2009). Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće. MediAnali, 3 (5), 203-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/39299
MLA 8th Edition
Perišin, Tena i Gordana Škaljac. "Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće." MediAnali, vol. 3, br. 5, 2009, str. 203-227. https://hrcak.srce.hr/39299. Citirano 23.09.2020.
Chicago 17th Edition
Perišin, Tena i Gordana Škaljac. "Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće." MediAnali 3, br. 5 (2009): 203-227. https://hrcak.srce.hr/39299
Harvard
Perišin, T., i Škaljac, G. (2009). 'Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće', MediAnali, 3(5), str. 203-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/39299 (Datum pristupa: 23.09.2020.)
Vancouver
Perišin T, Škaljac G. Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće. MediAnali [Internet]. 2009 [pristupljeno 23.09.2020.];3(5):203-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/39299
IEEE
T. Perišin i G. Škaljac, "Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće", MediAnali, vol.3, br. 5, str. 203-227, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/39299. [Citirano: 23.09.2020.]

Sažetak
U organizaciji proizvodnje vijesti u televizijskim i novinskim kućama godinama
su koegzistirala dva modela – germanski i anglosaksonski. Današnje televizijske i
novinske kuće reorganiziraju svoje radne procese i gotovo sve prelaze na načelo rada u
sustavu deska, tj. cjelokupni radni proces organiziran je oko deska, središnjeg mjesta
prikupljanja svih vrsta informacija (od informacija koje pristižu faksom ili internetom,
snimki ekipa s terena do vijesti koje mobitelom ili internetom šalju građani). Promjene u
medijskom prostoru, prisilile su redakcije da idu preko integriranja proizvodnje za
različite platforme. U tekstu se, uz precizna stručna objašnjenja kako desk u televizijskoj
redakciji funkcionira, razrađuju primjeri organizacije (case studies) u sustavu organizacije
na načelu deska. Zaključak jest kako danas gotovo sve medijske kuće nastoje proizvoditi
sadržaj za više platformi, što im je nametnulo potrebu organiziranja središnjeg deska i
zajedničke redakcije koja u takvom sustavu djeluje.

Ključne riječi
informativni program; televizija; desk; organizacija informativnog programa; integrirana redakcija

Hrčak ID: 39299

URI
https://hrcak.srce.hr/39299

Posjeta: 2.040 *