hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

KONCEPTNE MAPE KAO DIJAGNOSTIČKO SREDSTVO U PROCJENI USVAJANJA I RETENCIJE ZNANJA U BIOKEMIJI

Jasna Adamov ; University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Department of Chemistry Didactics
Mirjana Segedinac ; University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Department of Chemistry Didactics
Stanko Cvjetičanin ; University of Novi Sad, Faculty of Teaching
Robert Bakos ; Elementary school “Jozef Atila”,

Puni tekst: engleski, pdf (244 KB) str. 53-71 preuzimanja: 568* citiraj
APA 6th Edition
Adamov, J., Segedinac, M., Cvjetičanin, S. i Bakos, R. (2009). CONCEPT MAPS AS DIAGNOSTIC TOOLS IN ASSESSING THE ACQUISITION AND RETENTION OF KNOWLEDGE IN BIOCHEMISTRY. Odgojne znanosti, 11 (1(17)), 53-71. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40001
MLA 8th Edition
Adamov, Jasna, et al. "CONCEPT MAPS AS DIAGNOSTIC TOOLS IN ASSESSING THE ACQUISITION AND RETENTION OF KNOWLEDGE IN BIOCHEMISTRY." Odgojne znanosti, vol. 11, br. 1(17), 2009, str. 53-71. https://hrcak.srce.hr/40001. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Adamov, Jasna, Mirjana Segedinac, Stanko Cvjetičanin i Robert Bakos. "CONCEPT MAPS AS DIAGNOSTIC TOOLS IN ASSESSING THE ACQUISITION AND RETENTION OF KNOWLEDGE IN BIOCHEMISTRY." Odgojne znanosti 11, br. 1(17) (2009): 53-71. https://hrcak.srce.hr/40001
Harvard
Adamov, J., et al. (2009). 'CONCEPT MAPS AS DIAGNOSTIC TOOLS IN ASSESSING THE ACQUISITION AND RETENTION OF KNOWLEDGE IN BIOCHEMISTRY', Odgojne znanosti, 11(1(17)), str. 53-71. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40001 (Datum pristupa: 20.11.2019.)
Vancouver
Adamov J, Segedinac M, Cvjetičanin S, Bakos R. CONCEPT MAPS AS DIAGNOSTIC TOOLS IN ASSESSING THE ACQUISITION AND RETENTION OF KNOWLEDGE IN BIOCHEMISTRY. Odgojne znanosti [Internet]. 2009 [pristupljeno 20.11.2019.];11(1(17)):53-71. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40001
IEEE
J. Adamov, M. Segedinac, S. Cvjetičanin i R. Bakos, "CONCEPT MAPS AS DIAGNOSTIC TOOLS IN ASSESSING THE ACQUISITION AND RETENTION OF KNOWLEDGE IN BIOCHEMISTRY", Odgojne znanosti, vol.11, br. 1(17), str. 53-71, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40001. [Citirano: 20.11.2019.]

Sažetak
U ovom radu prikazana je mogućnost primjene konceptnih mapa
kao dijagnostičkog sredstva u procjeni učeničkog znanja. Autori uvode nove termine: „idealna struktura znanja”, „poželjna struktura znanja” i „realna struktura znanja” kao pokazatelje nivoa usvojenosti znanja. Uloga konceptnih mapa kao dijagnostičkog sredstva testirana je u oblasti gimnazijske nastave biokemije. U pedagoškom eksperimentu sudjelovali su gimnazijalci iz Novog Sada (Srbija). Ispitivano je njihovo poznavanje nastavnih sadržaja iz dvije nastavne
teme (nukleinske kiseline i biosinteza proteina). Kreirane su konceptne mape realne strukture znanja za svakog učenika nakon fi nalnog testa i testa retencije znanja. Usporedbom mapa poželjne i realnih struktura znanja ustanovljene su moguće primjene konceptnih mapa: u određivanju nivoa usvojenosti znanja; u ocjeni uloženog truda i sposobnosti učenika da usvoji biokemijske
sadržaje; kao indikatora nivoa retencije znanja; kao mjere efi kasnosti primijenjene nastavne metode. Radom s konceptnim mapama nastavnici mogu ocijeniti svoje rezultate i steći uvid u vlastiti rad.

Ključne riječi
biokemija; konceptne mape; struktura znanja; sposobnost za učenje; retencija znanja

Hrčak ID: 40001

URI
https://hrcak.srce.hr/40001

[engleski]

Posjeta: 1.255 *