hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ZABAVA I UČINKOVITOST U ŠKOLSKOJ NASTAVI

Ava Chalkiadaki ; Laboratory of Art and Literature, Department of Primary Education, University of Athens

Puni tekst: engleski, pdf (97 KB) str. 87-102 preuzimanja: 1.044* citiraj
APA 6th Edition
Chalkiadaki, A. (2009). FUN AND EFFECTIVENESS IN THE SCHOOL CLASS. Odgojne znanosti, 11 (1(17)), 87-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40003
MLA 8th Edition
Chalkiadaki, Ava. "FUN AND EFFECTIVENESS IN THE SCHOOL CLASS." Odgojne znanosti, vol. 11, br. 1(17), 2009, str. 87-102. https://hrcak.srce.hr/40003. Citirano 18.11.2019.
Chicago 17th Edition
Chalkiadaki, Ava. "FUN AND EFFECTIVENESS IN THE SCHOOL CLASS." Odgojne znanosti 11, br. 1(17) (2009): 87-102. https://hrcak.srce.hr/40003
Harvard
Chalkiadaki, A. (2009). 'FUN AND EFFECTIVENESS IN THE SCHOOL CLASS', Odgojne znanosti, 11(1(17)), str. 87-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40003 (Datum pristupa: 18.11.2019.)
Vancouver
Chalkiadaki A. FUN AND EFFECTIVENESS IN THE SCHOOL CLASS. Odgojne znanosti [Internet]. 2009 [pristupljeno 18.11.2019.];11(1(17)):87-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40003
IEEE
A. Chalkiadaki, "FUN AND EFFECTIVENESS IN THE SCHOOL CLASS", Odgojne znanosti, vol.11, br. 1(17), str. 87-102, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40003. [Citirano: 18.11.2019.]

Sažetak
Ovaj članak želi doprinijeti raspravi o visokokvalitetnoj i djelotvornoj
školi koju učenici i njihovi učitelji vole i u kojoj su svi zadovoljni. U
sklopu toga, članak predstavlja fi lozofi ju, ciljeve, metodologiju i poticajne rezultate programa istraživanja provedenog na Sveučilištu u Ateni pod naslovom „Kad Robinson Crusoe sretne Harryja Pottera…“, a koji je planiran nakon uzimanja u obzir složene i teške situacije u šestom razredu osnovne škole te stremljenja prema sretnoj, zabavnoj i kreativnoj školskoj godini koja će pružiti
i učinkovite mogućnosti učenja svim učenicima i učiteljima sudionicima programa. Uspjeh programa, koji je proveden u 25 osnovnih škola, omogućuje donošenje zaključka kako zaista postoje načini na koji škola može biti kako zabavna tako i učinkovita te da škola s kojom se i učenici i učitelji mogu poistovjetiti i koju mogu smatrati svojom nije utopijska misao.

Ključne riječi
nastavne aktivnosti, dječja književnost; zabava u školi; podučavanje i učenje; prijelaz iz nižih u više razrede osnovne škole; prijelaz iz razredne na predmetnu nastavu

Hrčak ID: 40003

URI
https://hrcak.srce.hr/40003

[engleski]

Posjeta: 2.621 *