Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ZABAVA I UČINKOVITOST U ŠKOLSKOJ NASTAVI

Ava Chalkiadaki ; Laboratory of Art and Literature, Department of Primary Education, University of Athens


Puni tekst: engleski pdf 97 Kb

str. 87-102

preuzimanja: 1.312

citiraj


Sažetak

Ovaj članak želi doprinijeti raspravi o visokokvalitetnoj i djelotvornoj
školi koju učenici i njihovi učitelji vole i u kojoj su svi zadovoljni. U
sklopu toga, članak predstavlja fi lozofi ju, ciljeve, metodologiju i poticajne rezultate programa istraživanja provedenog na Sveučilištu u Ateni pod naslovom „Kad Robinson Crusoe sretne Harryja Pottera…“, a koji je planiran nakon uzimanja u obzir složene i teške situacije u šestom razredu osnovne škole te stremljenja prema sretnoj, zabavnoj i kreativnoj školskoj godini koja će pružiti
i učinkovite mogućnosti učenja svim učenicima i učiteljima sudionicima programa. Uspjeh programa, koji je proveden u 25 osnovnih škola, omogućuje donošenje zaključka kako zaista postoje načini na koji škola može biti kako zabavna tako i učinkovita te da škola s kojom se i učenici i učitelji mogu poistovjetiti i koju mogu smatrati svojom nije utopijska misao.

Ključne riječi

nastavne aktivnosti, dječja književnost; zabava u školi; podučavanje i učenje; prijelaz iz nižih u više razrede osnovne škole; prijelaz iz razredne na predmetnu nastavu

Hrčak ID:

40003

URI

https://hrcak.srce.hr/40003

Datum izdavanja:

22.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.458 *