hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

“CJELOŽIVOTNO UČENJE” – NOVI POJAM ZA STARU MISAO? POTRAGA ZA POVIJESNIM KORIJENIMA

Joachim H. Knoll ; University of Bochum (FRG)

Puni tekst: engleski, pdf (100 KB) str. 103-118 preuzimanja: 1.439* citiraj
APA 6th Edition
Knoll, J.H. (2009). “LIFELONG LEARNING” – A NEW TERM FOR AN OLD IDEA? THE SEARCH FOR HISTORICAL ROOTS. Odgojne znanosti, 11 (1(17)), 103-118. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40004
MLA 8th Edition
Knoll, Joachim H.. "“LIFELONG LEARNING” – A NEW TERM FOR AN OLD IDEA? THE SEARCH FOR HISTORICAL ROOTS." Odgojne znanosti, vol. 11, br. 1(17), 2009, str. 103-118. https://hrcak.srce.hr/40004. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Knoll, Joachim H.. "“LIFELONG LEARNING” – A NEW TERM FOR AN OLD IDEA? THE SEARCH FOR HISTORICAL ROOTS." Odgojne znanosti 11, br. 1(17) (2009): 103-118. https://hrcak.srce.hr/40004
Harvard
Knoll, J.H. (2009). '“LIFELONG LEARNING” – A NEW TERM FOR AN OLD IDEA? THE SEARCH FOR HISTORICAL ROOTS', Odgojne znanosti, 11(1(17)), str. 103-118. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40004 (Datum pristupa: 12.11.2019.)
Vancouver
Knoll JH. “LIFELONG LEARNING” – A NEW TERM FOR AN OLD IDEA? THE SEARCH FOR HISTORICAL ROOTS. Odgojne znanosti [Internet]. 2009 [pristupljeno 12.11.2019.];11(1(17)):103-118. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40004
IEEE
J.H. Knoll, "“LIFELONG LEARNING” – A NEW TERM FOR AN OLD IDEA? THE SEARCH FOR HISTORICAL ROOTS", Odgojne znanosti, vol.11, br. 1(17), str. 103-118, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40004. [Citirano: 12.11.2019.]

Sažetak
Ovaj članak predstavlja pokušaj ispravljanja pretpostavke da
su pojam „cjeloživotnoga učenja“ izumili pedagozi tek 70-ih godina prošloga stoljeća. Protivno brojnim autorima koji smatraju knjigu E. Faurea Learning to Be iz 1972. godine ishodištem „cjeloživotnoga učenja“, željeli bismo kao oca „cjeloživotnoga učenja“ u modernom smislu navesti Cyrila O. Houlea i njegovo izvanredno djelo iz 1961. godine, The Inquiring Mind. Ciril O. Houle je smatrao da korijeni „cjeloživotnoga učenja“ potječu iz drevnoga židovstva. Članak slijedi njegove smjernice te ističe glavne faze toga rodoslovlja: drevno
židovstvo kao zajednica koja uči, cijeloživotno učenje u Tori i Talmudu, pokret Haskala kao poveznica s pedagoškom praksom u Njemačkoj te, konačno, funkcija „kuća za podučavanje“ (Lehrhäuser) u Weimarskoj Republici (Buber, Rosenzweig, Simon) kao mjesta cjeloživotnoga učenja kako u vjerskome tako i u svjetovnome smislu.

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; židovstvo

Hrčak ID: 40004

URI
https://hrcak.srce.hr/40004

[engleski]

Posjeta: 2.769 *