hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

PROBLEMSKI ZADACI – KAKO IH RJEŠAVAJU USPJEŠNI I NEUSPJEŠNI UČENICI

Irena Klasnić ; Osnovna škola Jurja Habdelića, Velika Gorica

Puni tekst: hrvatski, pdf (84 KB) str. 141-151 preuzimanja: 2.288* citiraj
APA 6th Edition
Klasnić, I. (2009). PROBLEMSKI ZADACI – KAKO IH RJEŠAVAJU USPJEŠNI I NEUSPJEŠNI UČENICI. Odgojne znanosti, 11 (1(17)), 141-151. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40006
MLA 8th Edition
Klasnić, Irena. "PROBLEMSKI ZADACI – KAKO IH RJEŠAVAJU USPJEŠNI I NEUSPJEŠNI UČENICI." Odgojne znanosti, vol. 11, br. 1(17), 2009, str. 141-151. https://hrcak.srce.hr/40006. Citirano 21.11.2019.
Chicago 17th Edition
Klasnić, Irena. "PROBLEMSKI ZADACI – KAKO IH RJEŠAVAJU USPJEŠNI I NEUSPJEŠNI UČENICI." Odgojne znanosti 11, br. 1(17) (2009): 141-151. https://hrcak.srce.hr/40006
Harvard
Klasnić, I. (2009). 'PROBLEMSKI ZADACI – KAKO IH RJEŠAVAJU USPJEŠNI I NEUSPJEŠNI UČENICI', Odgojne znanosti, 11(1(17)), str. 141-151. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40006 (Datum pristupa: 21.11.2019.)
Vancouver
Klasnić I. PROBLEMSKI ZADACI – KAKO IH RJEŠAVAJU USPJEŠNI I NEUSPJEŠNI UČENICI. Odgojne znanosti [Internet]. 2009 [pristupljeno 21.11.2019.];11(1(17)):141-151. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40006
IEEE
I. Klasnić, "PROBLEMSKI ZADACI – KAKO IH RJEŠAVAJU USPJEŠNI I NEUSPJEŠNI UČENICI", Odgojne znanosti, vol.11, br. 1(17), str. 141-151, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40006. [Citirano: 21.11.2019.]

Sažetak
Problemski zadaci sastavni su dio matematike i učenici se s
njima gotovo svakodnevno susreću. Ti zadaci trebali bi djeci povezati sadržaje matematike i spoznaje o konkretnom okruženju, te bi ih djeca, oslanjajući se na vlastito iskustvo, trebala lakše rješavati. Unatoč očekivanom, problemski zadaci u početnoj nastavi matematike djeci su teški i nerazumljivi te učenici često doživljavaju neuspjeh u njihovu rješavanju. U radu se opisuju razvoj mišljenja o osnovnim matematičkim pojmovima već od dojenačke dobi te empirijska istraživanja koja to potkrepljuju. Navode se vrste problemskih matematičkih zadataka: zadaci promjene, zadaci kombiniranja te zadaci usporedbe koji su djeci najteži tip zadataka.
Posebno se prikazuju istraživanja koja donose rezultate o utjecaju dobi i spola na rješavanje problemskih matematičkih zadataka. Pojašnjavaju se „shortcut“ i „meaningful“ pristup rješavanju te se ističe tendencija korištenja različitih strategija kod uspješnih i neuspješnih učenika.

Ključne riječi
Pristup prečacem; problemski matematički zadaci; smisleniji pristup

Hrčak ID: 40006

URI
https://hrcak.srce.hr/40006

[engleski]

Posjeta: 6.560 *