hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

STAVOVI UČENIKA I NJIHOVIH NASTAVNIKA VEZANI UZ RAČUNALNO POTPOMOGNUTO UČENJE: PRIMJER POUČAVANJA TEORIJE VJEROJATNOSTI

Ramazan Gürbüz ; Adıyaman University, Faculty of Education, 02040, Adıyaman, Turkey
Hakan Çatlioğlu ; Karadeniz Technical University, Fatih Education Faculty, Trabzon, Turkey
Osman Birgin   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3460-2731 ; Karadeniz Technical University, Fatih Education Faculty, Trabzon, Turkey
Mustafa Toprak ; Adıyaman University, Faculty of Education, 02040, Adıyaman, Turkey

Puni tekst: engleski, pdf (167 KB) str. 155-169 preuzimanja: 791* citiraj
APA 6th Edition
Gürbüz, R., Çatlioğlu, H., Birgin, O. i Toprak, M. (2009). STUDENTS’ AND THEIR TEACHERS’ VIEWS OF COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION: THE CASE OF THE PROBABILITY SUBJECT. Odgojne znanosti, 11 (1(17)), 155-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40009
MLA 8th Edition
Gürbüz, Ramazan, et al. "STUDENTS’ AND THEIR TEACHERS’ VIEWS OF COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION: THE CASE OF THE PROBABILITY SUBJECT." Odgojne znanosti, vol. 11, br. 1(17), 2009, str. 155-169. https://hrcak.srce.hr/40009. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Gürbüz, Ramazan, Hakan Çatlioğlu, Osman Birgin i Mustafa Toprak. "STUDENTS’ AND THEIR TEACHERS’ VIEWS OF COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION: THE CASE OF THE PROBABILITY SUBJECT." Odgojne znanosti 11, br. 1(17) (2009): 155-169. https://hrcak.srce.hr/40009
Harvard
Gürbüz, R., et al. (2009). 'STUDENTS’ AND THEIR TEACHERS’ VIEWS OF COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION: THE CASE OF THE PROBABILITY SUBJECT', Odgojne znanosti, 11(1(17)), str. 155-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40009 (Datum pristupa: 20.11.2019.)
Vancouver
Gürbüz R, Çatlioğlu H, Birgin O, Toprak M. STUDENTS’ AND THEIR TEACHERS’ VIEWS OF COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION: THE CASE OF THE PROBABILITY SUBJECT. Odgojne znanosti [Internet]. 2009 [pristupljeno 20.11.2019.];11(1(17)):155-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40009
IEEE
R. Gürbüz, H. Çatlioğlu, O. Birgin i M. Toprak, "STUDENTS’ AND THEIR TEACHERS’ VIEWS OF COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION: THE CASE OF THE PROBABILITY SUBJECT", Odgojne znanosti, vol.11, br. 1(17), str. 155-169, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40009. [Citirano: 20.11.2019.]

Sažetak
Tradicionalne nastavne metode ne mogu prevladati poteškoće
vezane za poučavanje računa vjerojatnosti. Zato bi korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije moglo biti koristan pristup prevladavanju tih prepreka. Ovaj rad ima za cilj otkriti stavove učenika osnovnih škola i njihovih nastavnika o računalno potpomognutom učenju računa vjerojatnosti. Kako bi postigli taj cilj, izrađeni su računalni nastavni materijali koji su obuhvaćali animacije i simulacije s 30 sučelja pomoću programa Dreamweaver MX 2004 i Flash MX 2004, te su preneseni na HTML medij. Nastava pomoću materijala izrađenih u istraživanju provedena je s učenicima 8. razreda u dvije osnovne škole. Uzorak istraživanja sastojao se od dva nastavnika matematike i njihovih razreda uz obuhvat od ukupno 46 učenika. Za prikupljanje podataka, provedeni su polu-strukturirani intervjui kako s učiteljima tako i sa 6 učenika iz svake škole. Iz rezultata je moguće izvesti da i nastavnici i učenici imaju pozitivno mišljenje i pozitivne sklonosti u odnosu na računalo u nastavi. Računalo je nastavnu cjelinu učinilo konkretnijom i približilo je stvarnom životu. Na kraju istraživanja, dani su određeni prijedlozi vezani kako uz materijale tako i uz učinkovitost računala u nastavi.

Ključne riječi
računalno potpomognuto učenje; nastava matematike; izrada materijala; mišljenja nastavnika i učenika; račun vjerojatnosti

Hrčak ID: 40009

URI
https://hrcak.srce.hr/40009

[engleski]

Posjeta: 1.899 *