Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UTICAJ MARKETINGA NA IZBOR SREDNJE ŠKOLE

Dane Malešević ; Tehnička škola, Gradiška, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: engleski pdf 101 Kb

preuzimanja: 706

citiraj


Sažetak

U radu su predstavlјeni rezultati empirijskog istraživanja o mogućem
uticaju organiziranog marketinga na izbor srednje škole, odnosno na
opredjeljenja učenika za neku od profesija za koje se osposobljava u srednjoj školi. U istraživanju je korištena metoda teorijske analize i anketiranje pomoću upitnika, koji je konstruiran za potrebe ovog istraživanja. Uzorak ispitanika predstavlja 555 učenika iz 9 osnovnih škola s područja općine Gradiška i 154 učenika prvog razreda Tehničke škole iz istog grada u Bosni i Hercegovini. Neke otkrivene činjenice i argumenti upućuju na zaključak da je organizirani marketing utjecao na stavove učenika i izbor srednje škole od strane učenika osnovne škole.

Ključne riječi

marketing; marketing u obrazovanju,; marketinški nastup; srednja škola; osnovna škola

Hrčak ID:

40017

URI

https://hrcak.srce.hr/40017

Datum izdavanja:

22.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.936 *