hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

UTICAJ MARKETINGA NA IZBOR SREDNJE ŠKOLE

Dane Malešević ; Tehnička škola, Gradiška, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: engleski, pdf (101 KB) str. 191-0 preuzimanja: 530* citiraj
APA 6th Edition
Malešević, D. (2009). INFLUENCE OF MARKETING ON THE SELECTION OF A SECONDARY SCHOOL. Odgojne znanosti, 11 (1(17)), 191-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40017
MLA 8th Edition
Malešević, Dane. "INFLUENCE OF MARKETING ON THE SELECTION OF A SECONDARY SCHOOL." Odgojne znanosti, vol. 11, br. 1(17), 2009, str. 191-0. https://hrcak.srce.hr/40017. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Malešević, Dane. "INFLUENCE OF MARKETING ON THE SELECTION OF A SECONDARY SCHOOL." Odgojne znanosti 11, br. 1(17) (2009): 191-0. https://hrcak.srce.hr/40017
Harvard
Malešević, D. (2009). 'INFLUENCE OF MARKETING ON THE SELECTION OF A SECONDARY SCHOOL', Odgojne znanosti, 11(1(17)), str. 191-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40017 (Datum pristupa: 12.11.2019.)
Vancouver
Malešević D. INFLUENCE OF MARKETING ON THE SELECTION OF A SECONDARY SCHOOL. Odgojne znanosti [Internet]. 2009 [pristupljeno 12.11.2019.];11(1(17)):191-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40017
IEEE
D. Malešević, "INFLUENCE OF MARKETING ON THE SELECTION OF A SECONDARY SCHOOL", Odgojne znanosti, vol.11, br. 1(17), str. 191-0, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40017. [Citirano: 12.11.2019.]

Sažetak
U radu su predstavlјeni rezultati empirijskog istraživanja o mogućem
uticaju organiziranog marketinga na izbor srednje škole, odnosno na
opredjeljenja učenika za neku od profesija za koje se osposobljava u srednjoj školi. U istraživanju je korištena metoda teorijske analize i anketiranje pomoću upitnika, koji je konstruiran za potrebe ovog istraživanja. Uzorak ispitanika predstavlja 555 učenika iz 9 osnovnih škola s područja općine Gradiška i 154 učenika prvog razreda Tehničke škole iz istog grada u Bosni i Hercegovini. Neke otkrivene činjenice i argumenti upućuju na zaključak da je organizirani marketing utjecao na stavove učenika i izbor srednje škole od strane učenika osnovne škole.

Ključne riječi
marketing; marketing u obrazovanju,; marketinški nastup; srednja škola; osnovna škola

Hrčak ID: 40017

URI
https://hrcak.srce.hr/40017

[engleski]

Posjeta: 1.234 *