hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PREDSTAVLJANJE PRAKTIČNOGA OKVIRA ZA OCJENJIVANJE I USPOREDBU INFORMATIČKE PISMENOSTI RAVNATELJA I NASTAVNIKA U IRANSKIM ŠKOLAMA

Saeid Moradi ; Department of Primary Education (M.A), Iran, Islamic Azad University of Savadkooh
Ali Fallah
Saheb Ahmadi

Puni tekst: engleski, pdf (98 KB) str. 233-0 preuzimanja: 417* citiraj
APA 6th Edition
Moradi, S., Fallah, A. i Ahmadi, S. (2009). PRESENTING A PRACTICAL FRAMEWORK FOR ASSESSING AND COMPARING THE ICT LITERACY OF PRINCIPALS AND TEACHERS IN IRAN’S SCHOOLS. Odgojne znanosti, 11 (1(17)), 233-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40026
MLA 8th Edition
Moradi, Saeid, et al. "PRESENTING A PRACTICAL FRAMEWORK FOR ASSESSING AND COMPARING THE ICT LITERACY OF PRINCIPALS AND TEACHERS IN IRAN’S SCHOOLS." Odgojne znanosti, vol. 11, br. 1(17), 2009, str. 233-0. https://hrcak.srce.hr/40026. Citirano 14.11.2019.
Chicago 17th Edition
Moradi, Saeid, Ali Fallah i Saheb Ahmadi. "PRESENTING A PRACTICAL FRAMEWORK FOR ASSESSING AND COMPARING THE ICT LITERACY OF PRINCIPALS AND TEACHERS IN IRAN’S SCHOOLS." Odgojne znanosti 11, br. 1(17) (2009): 233-0. https://hrcak.srce.hr/40026
Harvard
Moradi, S., Fallah, A., i Ahmadi, S. (2009). 'PRESENTING A PRACTICAL FRAMEWORK FOR ASSESSING AND COMPARING THE ICT LITERACY OF PRINCIPALS AND TEACHERS IN IRAN’S SCHOOLS', Odgojne znanosti, 11(1(17)), str. 233-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40026 (Datum pristupa: 14.11.2019.)
Vancouver
Moradi S, Fallah A, Ahmadi S. PRESENTING A PRACTICAL FRAMEWORK FOR ASSESSING AND COMPARING THE ICT LITERACY OF PRINCIPALS AND TEACHERS IN IRAN’S SCHOOLS. Odgojne znanosti [Internet]. 2009 [pristupljeno 14.11.2019.];11(1(17)):233-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40026
IEEE
S. Moradi, A. Fallah i S. Ahmadi, "PRESENTING A PRACTICAL FRAMEWORK FOR ASSESSING AND COMPARING THE ICT LITERACY OF PRINCIPALS AND TEACHERS IN IRAN’S SCHOOLS", Odgojne znanosti, vol.11, br. 1(17), str. 233-0, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40026. [Citirano: 14.11.2019.]

Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja jest predstavljanje praktičnoga
okvira za ocjenjivanje i usporedbu informatičke pismenosti ravnatelja i učitelja u iranskim školama. Skupni uzorak od 361 ravnatelja i skupni uzorak od 367 učitelja odabran je taksonomskom metodom slučajnog uzorkovanja. Za metodu istraživanja odabrana je anketa te su za posebne ciljeve istraživanja izrađeni upitnici i intervjui. Za određivanje pouzdanosti upitnika korišten je
računalni program SPSS. Koeficijent Cronbach Alpha je bio veći od 80% kod mjerenja razine vještine. Za analizu podataka korišten je hi-kvadrat test uz upotrebu dvodimenzionalnih tablica. Analiza podataka pokazala je da u svih pet ispitivanih kategorija
postoje značajne razlike u informatičkoj pismenosti između ravnatelja
i učitelja. Opći rezultat istraživanja pokazao je da je informatička pismenost ravnatelja u svim kategorijama bolja i veća od učiteljske

Ključne riječi
Informacijska i komunikacijska tehnologija; tehnologija u obrazovanju; informatička pismenosti; informatičke vještine; napredak specifičan za zemlju

Hrčak ID: 40026

URI
https://hrcak.srce.hr/40026

[engleski]

Posjeta: 811 *