hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

UVOD U DIDAKTIČKO METAPROGRAMIRANJE

Wojciech Walat ; Odjel za tehnologiju i IT didaktiku, Institut za tehnologiju, Sveučilište u Rzeszowu, Rzeszow, Poljska

Puni tekst: engleski, pdf (515 KB) str. 126-129 preuzimanja: 587* citiraj
APA 6th Edition
Walat, W. (2009). INTRODUCTION TO DIDACTIC METAPROGRAMMING. Informatologia, 42 (2), 126-129. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40765
MLA 8th Edition
Walat, Wojciech. "INTRODUCTION TO DIDACTIC METAPROGRAMMING." Informatologia, vol. 42, br. 2, 2009, str. 126-129. https://hrcak.srce.hr/40765. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Walat, Wojciech. "INTRODUCTION TO DIDACTIC METAPROGRAMMING." Informatologia 42, br. 2 (2009): 126-129. https://hrcak.srce.hr/40765
Harvard
Walat, W. (2009). 'INTRODUCTION TO DIDACTIC METAPROGRAMMING', Informatologia, 42(2), str. 126-129. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40765 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver
Walat W. INTRODUCTION TO DIDACTIC METAPROGRAMMING. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 26.02.2021.];42(2):126-129. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40765
IEEE
W. Walat, "INTRODUCTION TO DIDACTIC METAPROGRAMMING", Informatologia, vol.42, br. 2, str. 126-129, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40765. [Citirano: 26.02.2021.]

Sažetak
Priprema hipermedijskih didaktičkih programa na osnovi najmodernijih rješenja u okviru informacijskih tehnologija, omogućava kreiranje određenih dijelova informacije u obliku multimedijske poruke ovisno o karakteru i cilj poruke. Štoviše, korištenje hiperteksta omogućuje kombiniranje pojedinih modula u veće ili manje programske blokove, na način da nije zamjetljiv pojedinom učeniku što je važno za didaktičko metaprogramiranje. Unatoč činjenici da je, u izvesnoj mjeri, algoritmiranje didaktičkog postupka, nema dehumanizacije automatizacije u didaktičkom sustavu, zamjenjujući učitelja strojem ili programom, ali olakšava njegove aspekte u kojima je takav oblik obrazovanja potreban i koji je usklađen sa sadašnjim načinom učenja u studentskom okruženju.
Danas, postoji potreba za didaktičkim metaprogramiranjem dajući mogućnost ne samo za multimedijalne prezentacije i edukacijske sadržaje, već i interaktivni rad studenta - dopuštajući da se iza dostavljene informacije - koristie znatna dostignuća didaktike u programiranju, u vezi s dinamičnim razvitkom informacijske i komunikacijske tehnologije potrebne za podučavanje i učenje u školi i za cijeli život.

Ključne riječi
metaprogramiranje; didaktika; obrazovanje

Hrčak ID: 40765

URI
https://hrcak.srce.hr/40765

[engleski]

Posjeta: 1.031 *