hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

MARKETING U SPECIJALNIM KNJIŽNICAMA – ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKE INFORMACIJE ZA INDUSTRIJU I TRANZICIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Đurđa Lujanović ; Nacionalna i sveučilišna knjižnica, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (462 KB) str. 130-132 preuzimanja: 861* citiraj
APA 6th Edition
Lujanović, Đ. (2009). MARKETING U SPECIJALNIM KNJIŽNICAMA – ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKE INFORMACIJE ZA INDUSTRIJU I TRANZICIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ. Informatologia, 42 (2), 130-132. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40766
MLA 8th Edition
Lujanović, Đurđa. "MARKETING U SPECIJALNIM KNJIŽNICAMA – ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKE INFORMACIJE ZA INDUSTRIJU I TRANZICIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Informatologia, vol. 42, br. 2, 2009, str. 130-132. https://hrcak.srce.hr/40766. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition
Lujanović, Đurđa. "MARKETING U SPECIJALNIM KNJIŽNICAMA – ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKE INFORMACIJE ZA INDUSTRIJU I TRANZICIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Informatologia 42, br. 2 (2009): 130-132. https://hrcak.srce.hr/40766
Harvard
Lujanović, Đ. (2009). 'MARKETING U SPECIJALNIM KNJIŽNICAMA – ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKE INFORMACIJE ZA INDUSTRIJU I TRANZICIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Informatologia, 42(2), str. 130-132. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40766 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver
Lujanović Đ. MARKETING U SPECIJALNIM KNJIŽNICAMA – ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKE INFORMACIJE ZA INDUSTRIJU I TRANZICIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 08.03.2021.];42(2):130-132. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40766
IEEE
Đ. Lujanović, "MARKETING U SPECIJALNIM KNJIŽNICAMA – ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKE INFORMACIJE ZA INDUSTRIJU I TRANZICIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Informatologia, vol.42, br. 2, str. 130-132, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40766. [Citirano: 08.03.2021.]

Sažetak
Knjižnično-informacijski djelatnici nastoje uspostaviti komunikacijski proces u kojem stručnjaci, služeći se elementima „marketing mixa“, nude korisnicima usluge, pomoć i uštedu u vremenu, a krajnji cilj je transfer znanja. Marketinško planiranje sastoji se od tri strategije: analize poruke, tržišta i resursa razmatranih u kontekstu knjižnica. Pregledom studija o industrijskim specijalnim knjižnicama želimo pomoći osoblju da usvajanjem koncepcije modernih marketinških tehnika i permanentnim obrazovnim seminarima unaprijede svoje knjižnice i usluge. Uvoz znanstveno-tehnoloških informacija utječe na kompletan društveno-gospodarski razvoj, pogotovo u zemljama u tranziciji. Stoga je nužno uspostavljanje međunarodne globane informacijske mreže.Zemlje s tekućim gospodarskim reformama imaju i specifične potrebe: slučajevi Mađarske i Hrvatske. Poboljšanjem kvalitete usluga i selektivnom diseminacijom informacija mogli bismo ubrzati tranzicijske procese u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi
marketing; knjižnica; informacijska tehnologija

Hrčak ID: 40766

URI
https://hrcak.srce.hr/40766

[engleski]

Posjeta: 1.430 *