Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Identitet poduzeća u preradi drva i proizvodnji namještaja Republike Hrvatske

Kristina Bičanić ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Denis Jelačić orcid id orcid.org/0000-0002-3853-3481 ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Vanja Gašparić ; Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Zagreb, Hrvatska
Vesna Carev-Laškarin ; APIS IT, d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Miljana Kocbek-Nižetić ; APIS IT, d.o.o., Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.425 Kb

str. 145-153

preuzimanja: 658

citiraj


Sažetak

Identitet poduzeća mnogi su autori definirali na različite načine i njegove jedinstvene definicije nema, ali to su svakako povijest, okruženje, dosadašnji razvoj i prepoznatljivost poduzeća. U ovom radu istraživali smo poimanje identiteta poduzeća unutar poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno uz pomoć anketnog upitnika, koji je sadržavao opće informacije o poduzeću i deset pitanja vezanih za poimanje identiteta poduzeća. Anketirano je 210 poduzeća za preradu drva i proizvodnju namještaja, od kojih je na anketu odgovorilo njih 43 (20,47 %), a u razmatranje je uzeto njih 35 (16,67 %). Dobiveni su podaci statistički analizirani i uspoređeni primjenom X2-testa. Rezultati pokazuju da se definiranje pojma identiteta poduzeća u preradi drva i proizvodnji namještaja u nas najčešće poistovjećuje s vizualnom prezentacijom poduzeća, njegovim imidžem te prepoznatljivošću i različitošću na tržištu. Istodobno, najveći broj ispitanika smatra da identitet poduzeća u najvećoj mjeri čine dizajn poduzeća, vanjska komunikacija poduzeća i njegova filozofija.

Ključne riječi

identitet poduzeća; prerada drva i proizvodnja namještaja; poimanje identiteta poduzeća

Hrčak ID:

40884

URI

https://hrcak.srce.hr/40884

Datum izdavanja:

25.9.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.849 *