Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Igrokaz u razrednoj nastavi

Jadranka Nemeth-Jajić ; Filozofski fakultet u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 841 Kb

str. 29-44

preuzimanja: 38.132

citiraj


Sažetak

U razrednoj nastavi igrokaz je najzastupljeniji vid dramskoga odgoja.
Zbog dijaloškoga karaktera vrlo je prikladan za poticanje učeničkoga govornoga izražavanja i stvaralaštva. Iako se dramski odgoj prvenstveno ostvaruje u nastavi hrvatskoga jezika, mogućnosti za dijaloške i monološke igre i dramske improvizacije pružaju se i u nastavi drugih predmeta.

Ključne riječi

igrokaz; poticanje učeničkoga govornoga izražavanja; poticanje učeničkih stvaralačkih mogućnosti

Hrčak ID:

41089

URI

https://hrcak.srce.hr/41089

Datum izdavanja:

6.10.2009.

Posjeta: 40.301 *