hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

UPRAVLJANJE BAZOM PODATAKA O KLJUČNIM KUPCIMA U UGOSTITELJSTVU

Vlado Galičić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Slobodan Ivanović ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (3 MB) str. 173-179 preuzimanja: 1.798* citiraj
APA 6th Edition
Galičić, V. i Ivanović, S. (2009). KEY ACCOUNT DATABASE MANAGEMENT IN HOSPITALITY. Informatologia, 42 (3), 173-179. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/41110
MLA 8th Edition
Galičić, Vlado i Slobodan Ivanović. "KEY ACCOUNT DATABASE MANAGEMENT IN HOSPITALITY." Informatologia, vol. 42, br. 3, 2009, str. 173-179. https://hrcak.srce.hr/41110. Citirano 23.10.2019.
Chicago 17th Edition
Galičić, Vlado i Slobodan Ivanović. "KEY ACCOUNT DATABASE MANAGEMENT IN HOSPITALITY." Informatologia 42, br. 3 (2009): 173-179. https://hrcak.srce.hr/41110
Harvard
Galičić, V., i Ivanović, S. (2009). 'KEY ACCOUNT DATABASE MANAGEMENT IN HOSPITALITY', Informatologia, 42(3), str. 173-179. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/41110 (Datum pristupa: 23.10.2019.)
Vancouver
Galičić V, Ivanović S. KEY ACCOUNT DATABASE MANAGEMENT IN HOSPITALITY. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 23.10.2019.];42(3):173-179. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/41110
IEEE
V. Galičić i S. Ivanović, "KEY ACCOUNT DATABASE MANAGEMENT IN HOSPITALITY", Informatologia, vol.42, br. 3, str. 173-179, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/41110. [Citirano: 23.10.2019.]

Sažetak
Za izradu i implementaciju ugostiteljskih marketinških planova, prijeko je potrebno istraživanje tržišta i prikupljanje informacija o potrošačima, koje omogućuju praćenje tekućih aktivnosti, ali i definiranje poslovnih prioriteta u budućnosti. Marketinški planovi i odluke koje se pretežito donose na temelju poslovnog iskustva odgovornih menadžera, bez komunikacije s njihovim gostima, ne doprinose uspješnijem poslovanju. U ugostiteljskoj djelatnosti (hotelijerstvu i restoraterstvu), razvoj baze podataka o ključnim kupcima izuzetno je važan proces i sve više postaje dominantno konkurentsko oruđe za uspješnije poslovanje. Kako bi ugostiteljski objekti svoju ponudu mogli bolje prilagoditi potražnji, nastala je i sve se više razvija, potreba razumijevanja motivacije gostiju pri kupnji pojedinačnih usluga ili proizvoda u cjelini. Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije omogućio je razvoj mikromarketinga, čija se filozofija temelji na podacima o gostima, a prilagodljivi računalni programi omogućuju sveobuhvatnije raspolaganje podacima o gostima za različite namjene.

Ključne riječi
turizam; ključni računi; informacijska tehnologija; baze podataka

Hrčak ID: 41110

URI
https://hrcak.srce.hr/41110

[engleski]

Posjeta: 2.504 *