Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KOMUNIKACIJSKE MOGUĆNOSTI SUVREMENE UMJETNOSTI U OKVIRU LIKOVNO-PEDAGOŠKOG RADA

Matjaž Duh ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tomaž Župančič ; edagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 372 Kb

str. 180-185

preuzimanja: 848

citiraj


Sažetak

U članku su predstavljene komunikacijske mogućnosti koje suvremena umjetnost nudi unutar likovno-pedagoškog rada. U uvodnom su dijelu predstavljena relevantna teorijska polazišta. Zatim je termin »komunikacijski paradoks suvremene umjetnosti« razvijen i obrazložen. U nastavku su iznesene i mogućnosti za njegovo prekoračenje. Na osnovu metodološki provjerene i empirijski popraćene problematike navodimo do čega smo došli. Usredotočili smo se na vanjske karakteristike suvremenih likovnih umjetničkih djela, koje omogućavaju kvalitetnu komunikaciju s učenicima. Ustanovili smo nadalje vizualnu zanimljivost, udruživanje neudruživog, upotrebu objekata na neobičan način te zanimljivost same ideje (koncepta).

Ključne riječi

Art education; communication; communication paradox; postmodernism; contemporary art; school

Hrčak ID:

41111

URI

https://hrcak.srce.hr/41111

Datum izdavanja:

23.9.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.838 *