hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

KOMUNIKACIJSKE MOGUĆNOSTI SUVREMENE UMJETNOSTI U OKVIRU LIKOVNO-PEDAGOŠKOG RADA

Matjaž Duh ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tomaž Župančič ; edagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (372 KB) str. 180-185 preuzimanja: 543* citiraj
APA 6th Edition
Duh, M. i Župančič, T. (2009). THE COMMUNICATIVE POSSIBILITIES OF CONTEMPORARY ART WITHIN THE FRAME OF ART EDUCATION. Informatologia, 42 (3), 180-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/41111
MLA 8th Edition
Duh, Matjaž i Tomaž Župančič. "THE COMMUNICATIVE POSSIBILITIES OF CONTEMPORARY ART WITHIN THE FRAME OF ART EDUCATION." Informatologia, vol. 42, br. 3, 2009, str. 180-185. https://hrcak.srce.hr/41111. Citirano 20.10.2019.
Chicago 17th Edition
Duh, Matjaž i Tomaž Župančič. "THE COMMUNICATIVE POSSIBILITIES OF CONTEMPORARY ART WITHIN THE FRAME OF ART EDUCATION." Informatologia 42, br. 3 (2009): 180-185. https://hrcak.srce.hr/41111
Harvard
Duh, M., i Župančič, T. (2009). 'THE COMMUNICATIVE POSSIBILITIES OF CONTEMPORARY ART WITHIN THE FRAME OF ART EDUCATION', Informatologia, 42(3), str. 180-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/41111 (Datum pristupa: 20.10.2019.)
Vancouver
Duh M, Župančič T. THE COMMUNICATIVE POSSIBILITIES OF CONTEMPORARY ART WITHIN THE FRAME OF ART EDUCATION. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 20.10.2019.];42(3):180-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/41111
IEEE
M. Duh i T. Župančič, "THE COMMUNICATIVE POSSIBILITIES OF CONTEMPORARY ART WITHIN THE FRAME OF ART EDUCATION", Informatologia, vol.42, br. 3, str. 180-185, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/41111. [Citirano: 20.10.2019.]

Sažetak
U članku su predstavljene komunikacijske mogućnosti koje suvremena umjetnost nudi unutar likovno-pedagoškog rada. U uvodnom su dijelu predstavljena relevantna teorijska polazišta. Zatim je termin »komunikacijski paradoks suvremene umjetnosti« razvijen i obrazložen. U nastavku su iznesene i mogućnosti za njegovo prekoračenje. Na osnovu metodološki provjerene i empirijski popraćene problematike navodimo do čega smo došli. Usredotočili smo se na vanjske karakteristike suvremenih likovnih umjetničkih djela, koje omogućavaju kvalitetnu komunikaciju s učenicima. Ustanovili smo nadalje vizualnu zanimljivost, udruživanje neudruživog, upotrebu objekata na neobičan način te zanimljivost same ideje (koncepta).

Ključne riječi
Art education; communication; communication paradox; postmodernism; contemporary art; school

Hrčak ID: 41111

URI
https://hrcak.srce.hr/41111

[engleski]

Posjeta: 938 *