Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Komunikacijski paradoks

Najil Kurtić ; Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli


Puni tekst: hrvatski pdf 436 Kb

str. 135-148

preuzimanja: 709

citiraj


Sažetak

Glavno pitanje medija vođenih idejom o reintegraciji bosanskohercegovačkog
društva jest pitanje nametanja dnevnog reda (agenda setting) javnog diskursa; prepoznavanja tema koje će podjednako privući pozornost
u svim komunikacijskim subzajednicama te ih učiniti sadržajem općeg
interesa i komuniciranja. U medijima svih triju komunikacijskih subzajednica
neke teme se ponavljaju, npr. ulazak u europsku zajednicu, opasnost od
međunarodne izolacije, reforma odbrane, reforma policije, ustavne promjene,
kriminalizirane i korumpirane društvene strukture. Međutim, diskurs koji se
o tim temama vodi ne prekoračuje granice komunikacijskih subzajednica,
tako da javnost i javno mišljenje ostaju separirano i bitno nacionalno obilježeni. To je
u najvećoj mjeri posljedica dominacije političkih organizacija i konfensijskih
struktura, koje često i ne skrivaju uzajamnu simbiozu.

Ključne riječi

mediji; komunikacijske subzajednice; nacionalne podjele; javni servis

Hrčak ID:

41356

URI

https://hrcak.srce.hr/41356

Datum izdavanja:

1.3.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.509 *