hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE

Željko Hutinski ; Fakultet organizacije i informatike, Sveučilište u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska
Boris Aurer ; Fakultet organizacije i informatike, Sveučilište u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (704 KB) str. 265-272 preuzimanja: 6.607* citiraj
APA 6th Edition
Hutinski, Ž. i Aurer, B. (2009). INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE. Informatologia, 42 (4), 265-272. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/42347
MLA 8th Edition
Hutinski, Željko i Boris Aurer. "INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE." Informatologia, vol. 42, br. 4, 2009, str. 265-272. https://hrcak.srce.hr/42347. Citirano 21.10.2019.
Chicago 17th Edition
Hutinski, Željko i Boris Aurer. "INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE." Informatologia 42, br. 4 (2009): 265-272. https://hrcak.srce.hr/42347
Harvard
Hutinski, Ž., i Aurer, B. (2009). 'INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE', Informatologia, 42(4), str. 265-272. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/42347 (Datum pristupa: 21.10.2019.)
Vancouver
Hutinski Ž, Aurer B. INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 21.10.2019.];42(4):265-272. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/42347
IEEE
Ž. Hutinski i B. Aurer, "INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE", Informatologia, vol.42, br. 4, str. 265-272, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/42347. [Citirano: 21.10.2019.]

Sažetak
Utjecaj ICT-a na cjelokupni život i rad čovječanstva je očit i svakim danom postaje sve veći. Način korištenja ICT-a u obrazovanju mijenjao se je njihovim razvojem. Od učenja programiranja u BASIC-u u početnoj fazi, do podučavanja putem Interneta. U radu se daje kratak pregled primjene ICT-a u obrazovnoj djelatnosti, te kritički osvrt na postignute rezultate. Posebno su obrađeni oblici primjene ICT-a u visokom obrazovanju. Raspravljeno je i pitanje kompjutorske pismenosti. Na kraju se iznosi primjer korištenja ICT-a na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.

Ključne riječi
obrazovanje; računala; komunikacija; ICT; Internet

Hrčak ID: 42347

URI
https://hrcak.srce.hr/42347

[engleski]

Posjeta: 9.463 *