hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA

Marta Čop ; Odsjek za informatiku, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Velimir Topolovec ; Odsjek za informatiku, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 304-313 preuzimanja: 5.368* citiraj
APA 6th Edition
Čop, M. i Topolovec, V. (2009). UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA. Informatologia, 42 (4), 304-313. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/42352
MLA 8th Edition
Čop, Marta i Velimir Topolovec. "UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA." Informatologia, vol. 42, br. 4, 2009, str. 304-313. https://hrcak.srce.hr/42352. Citirano 23.10.2019.
Chicago 17th Edition
Čop, Marta i Velimir Topolovec. "UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA." Informatologia 42, br. 4 (2009): 304-313. https://hrcak.srce.hr/42352
Harvard
Čop, M., i Topolovec, V. (2009). 'UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA', Informatologia, 42(4), str. 304-313. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/42352 (Datum pristupa: 23.10.2019.)
Vancouver
Čop M, Topolovec V. UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA. Informatologia [Internet]. 2009 [pristupljeno 23.10.2019.];42(4):304-313. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/42352
IEEE
M. Čop i V. Topolovec, "UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA", Informatologia, vol.42, br. 4, str. 304-313, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/42352. [Citirano: 23.10.2019.]

Sažetak
Dobar profesor nikada ne prestaje tragati za novim načinima poučavanja. Ono što profesorima i učiteljima omogućuje bolje prenošenje znanja djeci s posebnim potrebama, leži upravo u suvremenoj tehnologiji. Trenutni stupanj razvoja znanosti i tehnologije stavlja pred gotov čin školu i nužne prilagodbe u poučavanju djece s posebnim potrebama. U tekstu ćemo govoriti o najnovijim tehnologijama informatičkog poučavanja djece s posebnim potrebama, kao i o metodama rada, a ujedno i inkluzije djece s posebnim potrebama u redovni odgojno-obrazovni proces.

Ključne riječi
pomoćne tehnologije; nastavne metode; obrazovanje; invaliditet; problemi u učenju

Hrčak ID: 42352

URI
https://hrcak.srce.hr/42352

[engleski]

Posjeta: 6.995 *