Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Modeli komuniciranja u javnom i komercijalnom servisu

Gabrijela Bijelić ; Sveučilište u Dubrovniku
Adriana Tomašić ; Sveučilište u Dubrovniku


Puni tekst: hrvatski pdf 588 Kb

str. 179-186

preuzimanja: 2.542

citiraj


Sažetak

Javni servis i komercijalni elektronički mediji u Hrvatskoj na
različite načine oslikavaju suodnos medija i društva, koje predstavljaju
vladajuće strukture. Javnim i komercijalnim elektroničkim medijima u
Hrvatskoj zajednički je model otvorene masovne komunikacije. Javni i
komercijalni elektronički mediji podudaraju se u modelu društvene odgovornosti. Kod javnih servisa radi se o decentraliziranom javnom
modelu, a kod komercijalnih posrijedi je decentralizirani privatni model.

Ključne riječi

medijski modeli; komunikacija; društvo; elektronički mediji; javni i komercijalni servis

Hrčak ID:

42369

URI

https://hrcak.srce.hr/42369

Datum izdavanja:

4.2.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.932 *