Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Odnosi s javnostima i etički kodovi

Helena Brautović ; Sveučilište u Dubrovniku
Dragana Brkan ; student


Puni tekst: hrvatski pdf 526 Kb

str. 183-194

preuzimanja: 31.790

citiraj


Sažetak

Imidž odnosa s javnostima kao profesije često je nepravedno negativan, a
razlog tome je neprofesionalno i neetično postupanje nekih pojedinaca u okviru struke.
Ide se toliko daleko da se etika u odnosima s javnošću smatra oksimoronom, dvama
nespojivim i kontradiktornim pojmovima. Autorice će stoga u radu pokušati definirati
najprije odnose s javnostima te najvažnije ciljeve, a potom i etiku općenito te važnost
etike u poslovanju. Etično rezoniranje stručnjaka u odnosima s javnošću balansira
između Biblijskog stava tipa”sve što želite da ljudi čine vama, činite i vi njima” (Matej
7:12) i profesionalne odanosti kompaniji za koju rade. Stoga je bilo potrebno donijeti
pravila, kodove prema kojima će se ravnati stručnjaci odnosa s javnostima, i koji će im
pomoći razriješiti eventualne etičke dileme.

Ključne riječi

odnosi s javnostima; etika; etički kod; etika u poslovanju

Hrčak ID:

44540

URI

https://hrcak.srce.hr/44540

Datum izdavanja:

18.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 33.692 *