hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku

Renata Šamo

Puni tekst: hrvatski, pdf (102 KB) str. 31-48 preuzimanja: 542* citiraj
APA 6th Edition
Šamo, R. (2006). Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku. Metodički ogledi, 13 (1), 31-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/4363
MLA 8th Edition
Šamo, Renata. "Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku." Metodički ogledi, vol. 13, br. 1, 2006, str. 31-48. https://hrcak.srce.hr/4363. Citirano 11.12.2019.
Chicago 17th Edition
Šamo, Renata. "Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku." Metodički ogledi 13, br. 1 (2006): 31-48. https://hrcak.srce.hr/4363
Harvard
Šamo, R. (2006). 'Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku', Metodički ogledi, 13(1), str. 31-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/4363 (Datum pristupa: 11.12.2019.)
Vancouver
Šamo R. Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku. Metodički ogledi [Internet]. 2006 [pristupljeno 11.12.2019.];13(1):31-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/4363
IEEE
R. Šamo, "Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku", Metodički ogledi, vol.13, br. 1, str. 31-48, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/4363. [Citirano: 11.12.2019.]

Sažetak
Polazeći od istraživanja temeljenog na uzorku od pet zadataka čitanja, nastojat ćemo dati doprinos razmatranju pitanja koje se smatra jednim od ključnih u teoriji čitanja na stranom jeziku - je li L2 čitanje problem jezika ili problem čitanja? Istraživanje smo proveli među učenicima osmih razreda u dvjema osnovnim školama u Puli u sklopu znatno šireg istraživanja koje smo usmjerili na strategijsko ponašanje uspješnih i manje uspješnih čitatelja na engleskom kao stranom jeziku. Rezultati su nas već u ovom početnom dijelu upozorili na neminovnu povezanost jezičnoga i iskustvenog znanja u procesu konstruiranja značenja i, samim time, razumijevanja teksta. Iako vrlo uspješni, promatramo li ih cjelovito, ti su nam rezultati ipak otkrili određene probleme u odnosu prema stilu i jeziku tekstova kojim su postavljeni zadaci predstavljeni te problematiku kojom se svaki od njih bavi.

Ključne riječi
Čitanje na stranom jeziku; znanje o jeziku; znanje o svijetu

Hrčak ID: 4363

URI
https://hrcak.srce.hr/4363

[engleski]

Posjeta: 1.116 *