Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kako procijeniti kvalitetu akcijskog istraživanja

Branko Bognar


Puni tekst: hrvatski pdf 836 Kb

str. 49-68

preuzimanja: 2.418

citiraj


Sažetak

Učitelji u školi usmjerenoj na promjene su sve manje korisnici rezultata tuđih istraživanja, a sve više sami postaju istraživači. Lawrence Stenhous (1975, 143) smatra kako nije dovoljno da djelovanje učitelja bude istraženo, već je potrebno da oni to sami učine. U ostvarivanju istraživačke uloge važno mjesto zauzimaju akcijska istraživanja čiju kvalitetu ne možemo procijeniti polazeći od kriterija koji vrijede za paradigmu razumijevanja, ali ni za paradigmu tumačenja. U procjeni kvalitete akcijskog istraživanja potrebno je uzeti u obzir kvalitetu akcije kao i kvalitetu izvještaja.

Ključne riječi

Akcijska istraživanja; izvještaj akcijskog istraživanja; kritička refleksija; kritički prijatelji; refleksivni praktičar; učitelj istraživač; učitelj - akcijski istraživač

Hrčak ID:

4364

URI

https://hrcak.srce.hr/4364

Datum izdavanja:

24.8.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.669 *