hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Some Features and Suggestions on the Presentation of the Teaching Unit on Communication Between Salesmen and Consumers

Eduard Vargović

Puni tekst: hrvatski, pdf (525 KB) str. 107-122 preuzimanja: 1.602* citiraj
APA 6th Edition
Vargović, E. (2006). Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca. Metodički ogledi, 13 (1), 107-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/4368
MLA 8th Edition
Vargović, Eduard. "Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca." Metodički ogledi, vol. 13, br. 1, 2006, str. 107-122. https://hrcak.srce.hr/4368. Citirano 06.12.2019.
Chicago 17th Edition
Vargović, Eduard. "Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca." Metodički ogledi 13, br. 1 (2006): 107-122. https://hrcak.srce.hr/4368
Harvard
Vargović, E. (2006). 'Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca', Metodički ogledi, 13(1), str. 107-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/4368 (Datum pristupa: 06.12.2019.)
Vancouver
Vargović E. Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca. Metodički ogledi [Internet]. 2006 [pristupljeno 06.12.2019.];13(1):107-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/4368
IEEE
E. Vargović, "Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca", Metodički ogledi, vol.13, br. 1, str. 107-122, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/4368. [Citirano: 06.12.2019.]

Sažetak
In teaching contact professions, such as salesmen, the key skills and knowledge necessary for one’s successful work activities pertain to effective communication with customers. Direct communication between salesmen and their customers must be carefully studied and acquired. This paper pays particular attention to the phases of effective communication while warning of and proposing possible ways of treatment taking account of the knowledge students acquire in the courses of the Psychology of Sales and Promotional Activities.

Ključne riječi
Salesmen; effective communication; teaching

Hrčak ID: 4368

URI
https://hrcak.srce.hr/4368

[hrvatski]

Posjeta: 2.016 *