Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Pedagoška radionica u funkciji aktivne nastave i učenja na uspjesima

Vesna Buljubašić-Kuzmanović


Puni tekst: hrvatski pdf 83 Kb

str. 123-136

preuzimanja: 3.987

citiraj


Sažetak

Ovim radom željelo se provjeriti koliko pedagoška radionica, kao suradnički oblik učenja, doprinosi aktivnoj nastavi i učenju na uspjesima
Istraživanje u sklopu kojega je ostvarena pedagoška radionica “Mitovi, planeti i horoskop”, nastojalo se pomaknuti iz okvira tradicionalne nastave, koja je usmjerena na stjecanje znanja, i mjeriti učinke aktivne nastave orijentirane na djelovanje i uspjeh. Rezultati su pokazali da aktivnoj nastavi i učenju na uspjesima, između ostalog, doprinosi školska klima i ozračje (osjećaj ugode, opuštenosti, prihvaćenosti, uspješnosti), vlastiti agažman (uključenost i suradnja) i način učenja (aktivno, zanimljivo, korisno i povezano sa životom).
Pedagoška radionica promiče učenje na uspjesima aktivnom nastavom usmjerenom na razvoj, a manje na sadržaje učenja (lekcije) i količinu usvojenog znanja.

Ključne riječi

Suradničko učenje; aktivna nastava; učenje na uspjesima; pedagoška radionica

Hrčak ID:

4369

URI

https://hrcak.srce.hr/4369

Datum izdavanja:

24.8.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.078 *