hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

RAČUNALOM KROZ NASTAVU HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI

Marko Ljubešić ; Sveučilište J. Dobrile, Pula

Puni tekst: hrvatski, pdf (532 KB) str. 23-49 preuzimanja: 2.905* citiraj
APA 6th Edition
Ljubešić, M. (2009). RAČUNALOM KROZ NASTAVU HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI. Život i škola, LV (22), 23-49. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/47427
MLA 8th Edition
Ljubešić, Marko. "RAČUNALOM KROZ NASTAVU HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI." Život i škola, vol. LV, br. 22, 2009, str. 23-49. https://hrcak.srce.hr/47427. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Ljubešić, Marko. "RAČUNALOM KROZ NASTAVU HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI." Život i škola LV, br. 22 (2009): 23-49. https://hrcak.srce.hr/47427
Harvard
Ljubešić, M. (2009). 'RAČUNALOM KROZ NASTAVU HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI', Život i škola, LV(22), str. 23-49. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/47427 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Ljubešić M. RAČUNALOM KROZ NASTAVU HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI. Život i škola [Internet]. 2009 [pristupljeno 13.04.2021.];LV(22):23-49. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47427
IEEE
M. Ljubešić, "RAČUNALOM KROZ NASTAVU HRVATSKOGA JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI", Život i škola, vol.LV, br. 22, str. 23-49, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47427. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
Pojava osobnog računala u komercijalnim verzijama namijenjenima kućanstvima i
školama, naznačila je potrebu promjena u odgojno-obrazovnom sustavu. Dok je nekada učenik
bio vezan isključivo uz tiskanu knjigu i uz živu riječ učitelja, ulaskom računala u naše živote
njegova je komunikacija znatno proširena. Ovaj rad podijeljen je u tri poglavlja: prvo se bavi
teorijskim postavkama primjene osobnog računala u nastavi hrvatskoga jezika i književnosti,
drugo poglavlje praktički prikazuje neke mogućnosti primjene dok se u završnom, trećem
poglavlju, istraživački bavi iskustvima i shvaćanjima nastavnog procesa u kojem sudjeluje
osobno računalo kod studenata završne godine studija kroatistike. Rezultati pokazuju kako se
primjenom osobnog računala može pospješiti odgojo-obrazovni proces te kako su studentska
shvaćanja po tom pitanju pravilno usmjerena.

Ključne riječi
osobno računalo; hrvatski jezik; književnost; kroatistika

Hrčak ID: 47427

URI
https://hrcak.srce.hr/47427

[engleski]

Posjeta: 3.715 *