hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE EFIKASNOSTI PRIMJENE BLENDED LEARNING SUSTAVA U NASTAVI INFORMATIKE U SREDNJEM OBRAZOVANJU

Nevzudin Buzađija ; Mještiva srednja tehnička škola "Travnik", Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (358 KB) str. 50-61 preuzimanja: 1.502* citiraj
APA 6th Edition
Buzađija, N. (2009). ISTRAŽIVANJE EFIKASNOSTI PRIMJENE BLENDED LEARNING SUSTAVA U NASTAVI INFORMATIKE U SREDNJEM OBRAZOVANJU. Život i škola, LV (22), 50-61. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/47428
MLA 8th Edition
Buzađija, Nevzudin. "ISTRAŽIVANJE EFIKASNOSTI PRIMJENE BLENDED LEARNING SUSTAVA U NASTAVI INFORMATIKE U SREDNJEM OBRAZOVANJU." Život i škola, vol. LV, br. 22, 2009, str. 50-61. https://hrcak.srce.hr/47428. Citirano 01.12.2021.
Chicago 17th Edition
Buzađija, Nevzudin. "ISTRAŽIVANJE EFIKASNOSTI PRIMJENE BLENDED LEARNING SUSTAVA U NASTAVI INFORMATIKE U SREDNJEM OBRAZOVANJU." Život i škola LV, br. 22 (2009): 50-61. https://hrcak.srce.hr/47428
Harvard
Buzađija, N. (2009). 'ISTRAŽIVANJE EFIKASNOSTI PRIMJENE BLENDED LEARNING SUSTAVA U NASTAVI INFORMATIKE U SREDNJEM OBRAZOVANJU', Život i škola, LV(22), str. 50-61. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/47428 (Datum pristupa: 01.12.2021.)
Vancouver
Buzađija N. ISTRAŽIVANJE EFIKASNOSTI PRIMJENE BLENDED LEARNING SUSTAVA U NASTAVI INFORMATIKE U SREDNJEM OBRAZOVANJU. Život i škola [Internet]. 2009 [pristupljeno 01.12.2021.];LV(22):50-61. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47428
IEEE
N. Buzađija, "ISTRAŽIVANJE EFIKASNOSTI PRIMJENE BLENDED LEARNING SUSTAVA U NASTAVI INFORMATIKE U SREDNJEM OBRAZOVANJU", Život i škola, vol.LV, br. 22, str. 50-61, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47428. [Citirano: 01.12.2021.]

Sažetak
U srednjem obrazovanju u BiH uglavnom se stihijski uvodi IT u sustav podučavanja
što ni na koji način nije dobro, jer se ne postižu efekti koji bi trebali, a to je da mladi ljudi
ovladaju znanjem i vještinama korištenja računala i softwarea neophodnima za rad u
gospodarstvu. Stoga ovaj rad ima namjeru prikazati na koji se način može iskoristit IT u
obrazovnom procesu, pogotovo u nastavi Informatike.
U radu se primjećuje nedovoljna motiviranost učenika za stjecanje novih znanja, a što se
može popraviti organiziranjem nastavnog procesa na način prikladan učenicima, tj. uvođenjem
oblika i nastavnih sredstava za koje učenici imaju sklonosti. Iz dosadašnjeg iskustva primjećuje
se da mladi vole korištenje IT i komunikacijskih uređaja. Jedan od načina koji bi se trebao
uvoditi u nastavi Informatike je uvođenje kombiniranoga sustava obrazovanja: klasični i
elektronički oblik koji bi privukao pažnju učenika i povećao kreativno i istraživačko djelovanje
prema određenim sadržajima nastave Informatike. Ovo će imati pun efekt samo ako se objedine
sve discipline u kreiranju e-učenja i ako se pridržavamo standarda u korištenju IT i e-učenja
glede infrastrukture i predmeta učenja. U radu smo zaključili, na osnovi istraživanja, povećanje
razine znanja kod učenika i njihovu motiviranost korištenjem e-učenja u obrazovnom procesu.
Ovaj efekt bi bio i veći da se sustavno pristupi ovoj problematici. E-učenje bi nam tijekom
srednjoškolskog obrazovanja moglo omogućiti otkrivati sklonosti pojedinih učenika prema
nastavku školovanja na visokoškolskim ustanovama, što može biti tema daljnjega istraživanja.

Ključne riječi
kombinirano učenje; Claroline; e-učenje; sustav za upravljanje učenjem; motivacija; web tehnologija

Hrčak ID: 47428

URI
https://hrcak.srce.hr/47428

[engleski]

Posjeta: 2.084 *