hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi

Antonija Kosić ; Glazbena škola "Ferdo Livadić", Samobor

Puni tekst: hrvatski, pdf (262 KB) str. 227-234 preuzimanja: 6.066* citiraj
APA 6th Edition
Kosić, A. (2009). RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi. Život i škola, LV (22), 227-234. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/47705
MLA 8th Edition
Kosić, Antonija. "RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi." Život i škola, vol. LV, br. 22, 2009, str. 227-234. https://hrcak.srce.hr/47705. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Kosić, Antonija. "RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi." Život i škola LV, br. 22 (2009): 227-234. https://hrcak.srce.hr/47705
Harvard
Kosić, A. (2009). 'RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi', Život i škola, LV(22), str. 227-234. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/47705 (Datum pristupa: 05.12.2021.)
Vancouver
Kosić A. RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi. Život i škola [Internet]. 2009 [pristupljeno 05.12.2021.];LV(22):227-234. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47705
IEEE
A. Kosić, "RODITELJI I NASTAVNICI - partneri u unapređivanju odgojno – obrazovnog procesa u osnovnoj školi", Život i škola, vol.LV, br. 22, str. 227-234, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/47705. [Citirano: 05.12.2021.]

Sažetak
Za mnoge je roditelje polazak djeteta u školu, bez obzira koliko ona bila kvalitetna,
lijepo, ali i teško iskustvo. Naime, roditeljima je u tom, pa i daljnjem periodu, potrebno
postati sigurni kako je njihovo dijete u školi sretno, sigurno i dobro zbrinuto, odnosno da uz
znanje koje dobiva, također dobije i sve one ostale vrijednosti koje su mu potrebne da se
osjeća prihvaćeno te da u takvom okruženju što bolje razvije sebe kao osobu. Komunicirajući
s roditeljima i uključujući ih u program i kurikul škole, može im se u velikoj mjeri pomoći da
budu manje zabrinuti oko djetetova funkcioniranja u sustavu školovanja te upravo takvim
načinom rada s roditeljima ujedno možemo razviti i partnerstvo s njima koje će koristiti ne
samo roditeljima, već nastavnicima i djeci. U svakom slučaju, moglo bi se reći kako je za
djetetov razvoj u okviru odgojno – obrazovnog procesa u školi važno da se u skladnom
suživotu nađu roditelj, koji je spreman učiti o sebi i svome djetetu te nastavnik koji će
također svojom djelatnošću pokazati kako nije samo prenosilac znanja, već ujedno i učenik,
savjetnik i suputnik djeteta i roditelja te će se jedino na taj način ostvariti partnerstvo roditelja
i nastavnika koje će dovesti do unapređenja odgojno-obrazovnog procesa u školi.

Ključne riječi
partnerstvo; roditelj; nastavnik; dijete; škola

Hrčak ID: 47705

URI
https://hrcak.srce.hr/47705

[engleski]

Posjeta: 8.046 *